Aviseringar
Rensa alla

wtf, betala för nya msn? [shake]


hur kan dom skicka faktura till nån dom inte har adress till ?


   
SvaraCitera

what, läste typ inte igenom avtalet, tog för givet att det var gratis. men vad stod där om betalningsalternativ osv. ? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

why not? tryck på PrintScreen-knappen och klistra in i paint

min dator är köpt från VPC(värdepappercentralen) när de skulle skaffa nya datorer. jag antar att de inte vill att man ska kunna printscreena viktiga papper 😛

soimpolite:

men vad stod där om betalningsalternativ osv. ? :S

asså de stog typ att de kan fakturera för tjänsten. jag antar att man får något slags meddelande när de ska börja ta betalt, men är inte säker


   
SvaraCitera

jonta:

why not? tryck på PrintScreen-knappen och klistra in i paint

Går inte på alla datorer, min har ingen Printscreen knapp ;(


   
SvaraCitera

gäller det inte om man köper typ smileys och sånna grejer? kanske d...


   
SvaraCitera
jonta

Silentlove:

Går inte på alla datorer, min har ingen Printscreen knapp ;(

Meh klart den har, är nog bara förkortat PrnSc eller nåt sånt


   
SvaraCitera

jonta:

Meh klart den har, är nog bara förkortat PrnSc eller nåt sånt

Näpp, inte på Mac. Kan visserligen printscreena med programmet "förhandsvisning" men det finns ingen speciell knapp.


   
SvaraCitera
jonta

kallprat:

Näpp, inte på Mac. Kan visserligen printscreena med programmet "förhandsvisning" men det finns ingen speciell knapp.

Jaha du har en såndär grejsimojs. Men macen har ju massa andra roliga knappar, som en kanelbulle och sånt 🙂


   
SvaraCitera

jonta:

Jaha du har en såndär grejsimojs. Men macen har ju massa andra roliga knappar, som en kanelbulle och sånt 🙂

Ja [y] Det är bra grejer som jag inte vet mycket om. (kan-inte-datorer)


   
SvaraCitera
jonta

kallprat:

Ja Det är bra grejer som jag inte vet mycket om. (kan-inte-datorer)

^^ Vad har du för mac då?


   
SvaraCitera

jonta:

Vad har du för mac då?

Öööööh hahaha jadu. Det står iMac på den och så ser den ut lite som ET. Först ett halvt klot där själva datorn är i, från halvklotet går det en metallarm som går att vinkla, på den sitter en tunn skärm. Bästa förklaringen någonsin...
Den är typ fem år gammal i alla fall.


   
SvaraCitera

kallprat:

Kan visserligen printscreena med programmet "förhandsvisning" men det finns ingen speciell knapp.

Shift, kommando 4, markera området du vill ta en bild på, och den ligger på skrivbordet. SHift, kommando, 3, tar en bild på skärmen, och lägger den på skrivbordet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kallprat:

Det står iMac på den och så ser den ut lite som ET. Först ett halvt klot där själva datorn är i, från halvklotet går det en metallarm som går att vinkla, på den sitter en tunn skärm. Bästa förklaringen någonsin...
Den är typ fem år gammal i alla fall.

iMac g4, även känd som lampan.


   
SvaraCitera
jonta

kallprat:

Öööööh hahaha jadu. Det står iMac på den och så ser den ut lite som ET

kallprat:

Bästa förklaringen någonsin...

Haha jo ^^ Men macc är ju fint!


   
SvaraCitera

Hampie:

iMac g4, även känd som lampan.

Aha [bigcheers]

Hampie:

Shift, kommando 4, markera området du vill ta en bild på, och den ligger på skrivbordet. SHift, kommando, 3, tar en bild på skärmen, och lägger den på skrivbordet.

Bra att veta. Tack.


   
SvaraCitera

Hur ska de kunna skicka räkning till dig om de varken har ditt riktiga namn eller din adress?


   
SvaraCitera