Aviseringar
Rensa alla

WTF[chocked][chocked][chocked]


Ämnesstartare

Såg precis en reklam... för dating för gifta och sambos[shake]

Ehh... Detta känns som ett nytt lägsta sätt att tjäna pengar på i ett i-land[sad]


   
Citera

Storchen84:

för dating för gifta och sambos

Swingers? De finns tydligen på riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indeed. Började som en radioreklam i vintras. Så jävla låg skit.

Nåväl, får dem sina pengar så kan man väl vara glad för något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utmärkt ju. Det behövs säkert alltid lite spänning i ett äktenskap/förhållande.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Swingers?

Nej.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Nej.

Men vad går det ut på då? [confused]


   
SvaraCitera

Äh, låt dem tjäna pengar.. Tycker mer folket som drar sig in i skiten är störda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Men vad går det ut på då?

Otrohet.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Otrohet.

Låter ju som ett skämt. Men folk som faktiskt gör det, och lägger pengar på det, är ju ännu dummare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara början, det är många företag som startats och gått under pga muppig företagsidé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Serviceindustrin är ju framtiden om man får tro Maud Olofsson så det här är väl bra antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Låter ju som ett skämt.

Det är inte ett skämt. Jag var visserligen bara inne på första sidan för jag blev för äcklad för att kolla vidare, men ja - det är dating för sambos och gifta, 100% säkert och anonymt[shake]

Fan nu glömde jag adressen också så kan inte rota vidare, haha...

Ville inte lägga upp den här eftersom jag inte vill riskera att bidra till otrohet[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg citatet i slutet på reklamen: "Gör livet levande - ha en affär". Och såhär står det under Etik och juridik på deras sida: "Vi vill inte under några omständigheter hylla otrohet, men ser också att våra medlemmar är vuxna kvinnor och män med egna valmöjligheter"

Bara jag som tycker att reklamen och det som står i etik och juridik är motsägelsefullt?[tard]


   
SvaraCitera

Men vadå hylla? Idioter, gör bara en normal site för dating istället för att rikta er mot en speciell målgrupp? [shake] hela deras idé går ju ut på att folk ska vara otrogna.. detta har dessutom gått på radio o skit förut, blev irriterad.


   
SvaraCitera

Fattar inte varför det är så lågt. Finns intresset säger ju det mer om konsumenten än om producenten.


   
SvaraCitera