Aviseringar
Rensa alla

wtf did I just read...


Ämnesstartare

jaså, hon visste inte om att de skulle vara fler och de hade hotat henne?

då bör hon få vinnande dom i hovrätten. tingsrätten dömer ibland helt idiotiskt på grund av nämndemän och lågt sittande mindre erfarna domare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill avskaffa nämndemännen.


   
SvaraCitera
seasaw

fy. fan. klarade inte ens läsa allt. vidrigt bara.


   
SvaraCitera

hopplösheten
va fan ska man göra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur resonerar man när man framför att "Hon kanske uppskattade att två extra män oombedda steg in i rummet och att våldsamt få en flaska uppkörd i sig. Att hon höll ihop benen kan ha varit av blygsel."

Vill se det resonemanget när de själva står med ändalykterna bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En glad nyhet är iallafall att våldtäktsmännen behandlas värre och värre på kåken. Jobbigt dock när man anklagas för våldtäkt. Man vet ju aldrig, våldtäktsmän är äckel som ska kastreras. Men sen finns det ju sliddjur som ångrar sig efter samlag och grinar och skyller på att det var våldtäkt och då blir mannen oskyldigt dömd. Det är inte okej det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är komplicerat
Så även om en våldtäkt har skett så blir det inte alltid att man blir dömd för det...
Jag stör mig enormt på hur rätten kunde resonera in blyghet i det hela? Och hur det utifrån det verkar frias?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: sliddjur

sliddjur o kukdjur,  shit vilken osmaklig ersättning för orden kvinna o man, blir seriöst lite illamående. 
ont:  vet inte vilka som är mest motbjudande våldtäktsmännen eller de som frigav dem eller de som gav oss dessa pissiga lagar som gör de möjligt för idioter som det att begå brott utan konsekvens 


   
SvaraCitera

Vi lever i en galen värld och det värsta är att om detta inte är sant så har det säkert hänt liknande övergrepp någon annanstans Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

604479.jpg

kan rekommendera denna bok för mer insyn i ämnet, även då den har några år på nacken samt att författarinnan inte alls är kreativ och ganska konform.


   
SvaraCitera

Tardig

Mårten Schultz har säkert gjort sig skyldig till liknande dåd själv, så som han resonerar.

1o1Srzx.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

överklaga, bara gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kan hon  må nu 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäktsman är ett större skällsord än kukdjur kan jag upplysa dig om. Så båda är på samma låga nivå. Du hade aldrig påpekat det där om det var nån på forumet som du gillade som sa så.

oatswer:

sliddjur o kukdjur,  shit vilken osmaklig ersättning för orden kvinna o man, blir seriöst lite illamående. 
ont:  vet inte vilka som är mest motbjudande våldtäktsmännen eller de som frigav dem eller de som gav oss dessa pissiga lagar som gör de möjligt för idioter som det att begå brott utan konsekvens 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Våldtäktsman är ett större skällsord än kukdjur kan jag upplysa dig om. Så båda är på samma låga nivå. Du hade aldrig påpekat det där om det var nån på forumet som du gillade som sa så.

hade jag visst påpekat.  är helt neutralt ställd till dig för övrigt.  o använde inte våldtäcktsman som skällsord utan som vanligt ord.  och det är inte 'storleken' som spelar roll utan hur det låter o sliddjur/kukdjur låter sjukt fult helt enkelt. 


   
SvaraCitera