Aviseringar
Rensa alla

Wtf.... Tv-licens Kiruna


Ämnesstartare

Ja, dom ringde mig precis för en "kontroll" alltså kolla om jag betalar tv-avgift, sa att jag bodde hos mamma så han ba okej då är det lugnt då gäller den avgiften för dig med.

Liksom va?? Mår dåligt nu, blir upp-checkad sådär, giriga jävlar. :/


   
Citera
Ämnesetiketter
KSENIA

HATARHATARHATARHATARHATAR TV-LICENS
SKA SPRÄNGA DET DÄR JÄVLA STÄLLET I LUFTN


   
SvaraCitera

Skit äre[mad][mad][mad][mad]

Ingen som tittar på svt så mycket ändå,iaf inte så mk att man vill betala för just den? eller?[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Ingen som tittar på svt så mycket ändå,iaf inte så mk att man vill betala för just den? eller?[mad][mad][mad]

Vad har det med saken att göra? De vill tjäna pengar, de tjänar pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Farbror Staten vill ju bara kolla så att allt är bra och trevligt. Men kom ihåg att du måste ju också stödja Sveriges Radio & Television som inte går så bra därför kräver dom pengar av dig så att dom kan ha råd med sin Porsche i Stockholm 😀


   
SvaraCitera

Srbija:

Vad har det med saken att göra? De vill tjäna pengar, de tjänar pengar.

Vi betalar för nått man inte tittar på[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vi betalar för nått man inte tittar på[no-no]

Och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte ha svt


   
SvaraCitera

gillar det, hur ska annars public service finansieras.. skatt kanske.. hm men jag tycker nästan man borde få dispens när man är student 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var fucking as-creepy att dom har mitt nummer så ba värsta mansrösten sa ba "känner du till osss....?"[tard]

Capelon:

Men kom ihåg att du måste ju också stödja Sveriges Radio & Television

[sad]


   
SvaraCitera

Srbija:

Och?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer att jag kollar på SVT ju... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Var fucking as-creepy att dom har mitt nummer så ba värsta mansrösten sa ba "känner du till osss....?"

Farbror Staten vet vart du är, vem du är, hur du är. Men va inte rädd när dom ringer dig för då kanske du får Maffian på dig =( (A.k.a Skatteverket.)


   
SvaraCitera
Åtta

Om det inte vore så sinnessjukt jävla dyrt skulle jag kunna tänka mig att betala. Jag skulle hellre stå ut med reklam i SVT än att behöva betala ~2500 spänn om år bara därför att jag äger en TV - speciellt som jag aldrig använder den till att se på TV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

giriga jävlar

Srbija:

Vad har det med saken att göra? De vill tjäna pengar, de tjänar pengar.

Ha, roliga ni är.
licensen betalar vi i det här landet för att slippa kommersiell och subjektiv radio/television vilket knappast går att förknippa med girighet...


   
SvaraCitera