Aviseringar
Rensa alla

Wtf.... Tv-licens Kiruna


Ämnesstartare

Crillepoffer:

Ha, rolig du är.

Gå och lägg dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Ja

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Gå och lägg dig.

Sen att du inte förstår vad det egentligen innebär är ju en annan femma...

Därav kommentarer som "Gå och lägg dig"


   
SvaraCitera

Ofta det finns TV i Kiruna[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crillepoffer:

Sen att du inte förstår vad det egentligen innebär är ju en annan femma...

Åh snälla rara, för två tusen så begär jag LITE MER än reklamfritt på fucking svt, som jag inte ens kollar på.
Ser inte var vi "slipper" denna "kommersiell och subjektiv radio/television" som du snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crillepoffer:

licensen betalar vi i det här landet för att slippa kommersiell och subjektiv radio/television vilket knappast går att förknippa med girighet...

Men då kan ju ni som tittar på SVT regelbundet betala och så kan vi andra slippa. Enkel lösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ser inte var vi "slipper" denna "kommersiell och subjektiv radio/television" som du snackar om.

En fruktansvärt stor del av all media i Sverige ägs av högerpolitiskt sympatiserade företag vilket avspeglar sig i vad som visas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser...att ett problem kan vara..att dem vill ha för stor betalning...i jämförelse...liten del av dems tjänst man tar del av. Därför uppstår det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

att dem vill ha för stor betalning...i jämförelse...liten del av dems tjänst man tar del av.

Precis! Liksom ofta jag drar nytta av att SVT är reklamfritt, ccl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta jag kommer betala den sketna avgiften sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Var fucking as-creepy att dom har mitt nummer så ba värsta mansrösten sa ba "känner du till osss....?"

hehe[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hehe[wink]

Haha XD ;))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en gubbe som knackade på hos mig ganska nyss (är nyinflyttad), det var ganska roligt. De brukar ju vilja komma in och inspektera, och eftersom jag flyttat ner TV:n till förrådet nu när jag målar om så sa jag "du får gärna komma in och titta om du vill", han blev lite ställd och avböjde. Synd att de kommer få reda på detta nu tack vare FRA, IPRED, Fan och hans moster, men jag kände att jag ville dela med mig av min insats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Fan och hans moster, men jag kände att jag ville dela med mig av min insats

[bigsmile]

Evil Conduct:

Hade en gubbe som knackade på hos mig ganska nyss (

Fucking creepy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Fucking creepy.

De får gärna knacka på så länge jag vinner, leder med 1-0 nu [party]


   
SvaraCitera