Aviseringar
Rensa alla

WW3 - ett framtidsscenario


Är det inciddent du försöker stava till? [cute]

ClosingTime:

Indicent

ClosingTime:

Indident


   
SvaraCitera

ClosingTime:

G8 kommer ju dock behöva strida mot varann.

aha, ryssland vinner, dom vann ju hockey VM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Indident

Oj, noterade inte det trots att jag läste igenom innan jag postade. [blush]. Samtidigt är det väldigt roligt att även

Klorofyl:

inciddent

är fel. [cute]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

är fel. [cute]

Haha, fan vad duktiga vi är idag.

Once and for all nu då: Incident

Sådärja.


   
SvaraCitera

Eftersom sjön ligger i Afrika så tror jag att den kommer i början att vara ockuperad av äs-negrar. Dessa skulle dock till slut dö av både utmattning och svält och sedan ligga och ruttna runt och i sjön tills det inte går att dricka längre. Sedan hör man ett dovt "OWNED" någonstansifrån.

Ingen vet var det kom ifrån men alla ledare misstänker varandra och börjar bomba allt och alla och allt är borta och världenhargåtttundernu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Sådärja.

[party]


   
SvaraCitera

Hmmmm... en intressant tanke men inte särskilt verklighetstrogen... Jag tror mycket mer på att WW III börjar när raskriget börjar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zekrish:

en intressant tanke men inte särskilt verklighetstrogen..

Nej, den är inte särskilt verklighetstrogen, ville bara ha en grym orsak till att alla i hela världen måste ockupera samma ställe. [smile]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

big fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

big fail

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla kommer inte att ockupera samma ställe, efter som hot om ockupation definitivt leder till krig, och krig mellan kärnvapenstater om något så viktigt som den enda vattenkällan på jorden leder självfallet till att alla stora nationer går under. De människor som överlever kommer antagligen att skapa helt andra nationer.

...det känns faktiskt som att det tack vare MAD kommer att sluta med att man helt enkelt skickar ut en "neutral" organisation (så gott man kan), som sedan delar upp vattnet till respektive nation. En ockupation leder som sagt till kärnvapenkrig.

Möjligtvis att något land utan kärnvapen ockuperar landet, men då blir det ju ett vanligt hederligt krig. Inga andra nationer kan stå emot kärnvapennationerna, därmed kommer ockupationen snabbt att brytas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ytterligare en andledning till att avskaffa alla nationalstater...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asdor:

Ytterligare en andledning till att avskaffa alla nationalstater...

lulwut? Vilken anledning?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera