Aviseringar
Rensa alla

wywallet


Ämnesstartare

Säg mig vems ideé var  wywallet???????? är dom helt dumma i huvudet eller. jag är över 18 år ändå måste jag ha målsmans underskrift för att kunna använda det, så de skickar hem mig nått skit via post????

Nu kan jag ju inte betala vad jag skulle. vad är poängen????


   
Citera
Ämnesetiketter

Kontakta deras support.


   
SvaraCitera

För att förvirra sådana som dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: För att förvirra sådana som dig

kanske..

My dreams are her: Kontakta deras support.

försent nu. behövde min biljett förut. inte nu.
alltså. jag vill ju att pengen ska dras ifrån mitt kontantkort vilket är helt omöjlig med denna skit app. hur ska jag nu kunna anvädna dom pengarna?


   
SvaraCitera

ungådum: Säg mig vems ideé var  wywallet????????

Telia, Telenor, Tre och Tele2 var det som kom på det.

ungådum: är dom helt dumma i huvudet eller.

De driver företag som omsätter flera miljarder, så helt efter kan de inte vara.

ungådum: jag är över 18 år ändå måste jag ha målsmans underskrift för att kunna använda det, så de skickar hem mig nått skit via post????

Behöver du inte alls. Kanske om din målsman står på abonnemanget men annars ska det bara vara att skicka ett sms.

ungådum: Nu kan jag ju inte betala vad jag skulle. vad är poängen????

Att följa en ny lag som är rätt korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: Behöver du inte alls. Kanske om din målsman står på abonnemanget men annars ska det bara vara att skicka ett sms.

De står inte på någonting så borde fungera...

iddqd: Att följa en ny lag som är rätt korkad.

ja. Nu betalar du via ditt konto MED mobilen. i mitt fall använder jag mobilen för att jag vill tömma mitt kontantkort, inte mitt konto...

jaja det är väl bara gilla läget tills dom kanske inser att alla blir irriterade. 


   
SvaraCitera

iddqd: Telia, Telenor, Tre och Tele2 var det som kom på det.

Var det inte pga att EU har gjort så att man tvunget måste ha det pga bättre säkerhet?


   
SvaraCitera

Xisco:

Var det inte pga att EU har gjort så att man tvunget måste ha det pga bättre säkerhet?

Ja, och Wywallet är det operatörerna gjort för att följa lagen. Hade säkert gått att göra på andra sätt dock.


   
SvaraCitera