Aviseringar
Rensa alla

x-ets lillasyster


Ämnesstartare

Vi var på Gröna Lund med jobbet för att gå en femkamp när jag sprang på Sandra, min före detta flickvän Annas yngsta lillasyster. Hon var där med några vänner, brukade hänga på nöjesfältet under helgerna - som många andra stockholmstjejer i femtonårsåldern.
”Heeej, Johan!”, sa Sandra när hon fick syn på mig och kastade sig runt min hals..
Jag hade varit tillsammans med hennes storasyster i nästan ett år och hade träffat Sandra några gånger när vi varit hemma hos dem. Även om Sandra bara varit 14 år då så hade jag någon gång tänkt på hur snygg hon skulle bli om hon fick mogna något. Det hade hon nu. I min famn höll jag en 15-åring vars fasta bröst jag kände mot min bröstkorg. Även om kramen bara varade i tre-fyra sekunder kände jag hur det pirrade till i kroppen. För var det inte så att kramen hade varat lite för länge? Den där extra sekunden som skiljer en artighetskram från den laddade kramen? Eller var det bara inbillning?
Sandra såg mycket bra ut med sitt bruna hår och sina blå ögon. Hon var klädd i jeansshorts och ett vitt linne. På fötterna hade hon tofflor med en snygg plastblomma som stack upp vid stortån. Hon hade en kropp med perfekta proportioner och var vackert brunbränd.
”Kul att se dig”, sa jag. ”Hur är läget?” Jag nämnde inte Anna med ett ord. Det var ett avslutat kapitel.
”Detsamma!”, sa Sandra. ”Läget är väl okej, det händer inte så mycket här ikväll.”
Hon presenterade mig för sina kompisar: Josefine, Madeleine, Liselotte och Calle.
Alla tjejerna såg mycket bra ut och jag tänkte att det aldrig slår fel: snygga tjejer umgås med snygga tjejer.
När Sandra pratade med mig tog hon på mig hela tiden. Hon log mycket och hade ett sug i blicken. Det fick det att pirra ännu mer i kroppen. Plötsligt böjde hon sig fram och viskade i mitt öra:
”Du, kan vi inte ses här utanför om en halvtimme – jag vill dra härifrån, det är tråkigt här.”
Mina arbetskamrater stod i en lång kö till berg-och-dalbanan en bit bort. Men jag behövde ingen betänktetid.
”Låter bra”, sa jag och kände en varm våg skölja genom min kropp. Vad var det jag höll på med? Flirtade jag med en 15-årig tjej. Själv var jag 26. Jag var hyfsat erfaren och brukade aldrig bli nervös i tjejers sällskap, tvärtom. Men Sandra fick mitt hjärta att banka som om jag vore tonåring igen. .
En halvtimme senare står jag utanför portarna till Gröna Lund. Sandra kommer gåendes mot mig bara någon minut senare. Hon tar min hand och ler.
”Hej”, säger hon. Hon ser lycklig ut och håller kvar blicken länge.
”Hej”, säger jag. Det känns underbart att hålla hennes hand. Samtidigt blev jag lite generad över att stå och hålla en 15-åring i handen. Så jag släppte taget efter en stund. Sandra log igen.
”Kan vi inte hyra en film eller någonting?”, sa hon.
Jättegärna, tänkte jag. Det innebär att vi skulle titta på den tillsammans hemma hos mig. I min soffa. Tanken var mycket lockande. Jag ville inte låta för ivrig så jag sa med en nästan nonchalant ton ”visst, det låter trevligt”.
Sandra tog min hand igen och log. Jag hade lust att krama om henne och pressa hennes kropp mot min. Men det var inte rätt plats och tid för det.
Vi tog min bil hem till Kungsholmen och hyrde en film i kvarteret där jag bor. Sandra valde en skräckfilm.
Hemma hos mig slog vi oss ned i soffan. Sandra satte sig i ena änden och jag i andra. Hon lade upp sina fötter på soffan så att de snuddade vid mitt ben. Jag ville bara stoppa de där vackra fötterna i min mun och suga på hennes tår, en efter en. Jag lyckades sätta på dvd:n och filmen startade. Jag kände hur Sandra sneglade på mig då och då men försökte koncentrera mig på filmen. Det gick bara inte. Plötsligt lade hon upp sina fötter i knät på mig. Jag tittade snabbt på henne, tvekade men placerade sedan min hand på hennes smalben. Hon tittade upp från filmen, log.
Jag blev djärvare. Smekte Sandras fötter, lät handen fortsätta upp för vaderna till knäna och sedan tillbaks igen. Jag hade inte längre något grepp om handlingen i filmen, om jag ens någonsin haft det under kvällen. I ögonvrån såg jag hur Sandra blundade när jag nådde vaderna. Jag lät handen fortsätta upp på låren.
”Mmm”, stönade Sandra.
Hon hade gett upp filmen helt och hållet och såg ut att njuta av mina smekningar där hon låg med ögonen stängda.
Hon lade sin hand på min hand som smekte hennes ben. Och så smekte hon min arm.
Jag hade vid det här laget en enorm erektion. En stor bula i mina jeans.
Sandra måste ha känt den mot sin fot. Det kändes som om hon rörde på foten i mitt skrev som för att känna efter. Jag tog upp foten från skrevet, upphetsad och lite generad, och stoppade den i min mun. Jag sög in tårna i munnen och lät tungan hungrigt slicka på dem.
”Åhh”, stönade Sandra. Hon slog upp ögonen och log.
Efter att ha sugit av den ena fotens tår tog jag den andra fotens tår i min mun.
Jag trodde att jag skulle explodera i byxan.
När jag var klar med andra foten reste sig Sandra ur Soffan med ett leende och satte sig grensle över mig.
”Vad gör du med mig, Johan?” frågade hon och log.
”Jag kan inte låta bli”, svarade jag tafatt. Det här var förbjudet, jag visste det. Men vi hade passerat en gräns och nu skulle jag bli tokig om vi inte gick hela vägen.
”Du är glad att se mig”, sa Sandra och skrattade. Hon pressade sitt sköte mot min styva kuk.
Hon lade händerna på min rygg, böjde sig fram och pussade mig på munnen. Jag omfamnade henne och snart kände jag hennes hungriga tunga i min mun. Jag smekte hennes ben, hennes fasta stjärt och vågade mig sedan innanför toppen. Mina händer kupade sig över Sandras fasta bröst. Hon stönade till.
Vi fortsatte att kyssas. Sedan började jag dra toppen över huvudet på Sandra. Hon lyfte händerna rakt upp i luften för att det skulle gå lättare. Nu satt hon topless framför mig. Jag slet av mig min t-shirt så att jag skulle känna hud mot hud. Lät tungan slicka runt Sandras bröstvårtor som redan var styva av upphetsning. Sedan tog jag den ena i min mun och sög på den som jag aldrig sugit på ett bröst.
”Mmm… det är så skönt!”, stönade Sandra.
Jag kunde inte få nog av hennes tonårsbröst och gjorde bara avbrott för att kyssa Sandra.
Sedan var det hennes tur. Hon sög och slickade på mina bröst. Det var en vacker syn att se hennes tunga dansa på mitt bröst.
”Vi lägger oss i sängen”, sa jag.
Sandra nickade och log. Och så klev hon av mig. Hon smekte mig över jeansen där min bula avtecknade sig.
”Kan du inte ta av de här?”, sa hon.
”Jo, om du tar av dig dina.”
Sandra log och började knäppa upp jeansshortsen.
Hon hade på sig ett par vita bomullstrosor. Jag såg konturerna av venusberget avteckna sig mot trosorna.
Jag fick av mig mina byxor och gick fram till sängen där hon låg med ett förväntansfullt leende på läpparna. Jag ställde mig på knä mellan hennes ben, böjde mig ned och började pussa på hennes mage. Via höfterna fortsatte jag ner över låren och sedan tillbaka igen, den här gången lite närmare venusberget. Jag placerade mina händer på Sandras bröst, hon stönade, och så placerade pussade jag henne på trosan där venusberget avtecknade sig.
Sandra drog efter andan.
”Åhhh… Johan.”.
Jag nafsade hungrigt och kände genom trosan hur våt Sandra blivit av behandlingen. När jag började lirka av henne trosorna reste hon sig plötsligt till sittande ställning, sedan drog hon mitt huvud emot sig och kysste mig passionerat. Jag fortsatte att dra av henne trosorna, hon hjälpte till genom att lyfta sin stjärt från sängen. Synen som mötte mig var den vackraste jag sett: hon hade ett sköte med en perfekt buske pubeshår, inte för mycket, inte för lite.
Jag förde min mun till hennes venusberg, lät tungan leka på toppen och sedan slickade jag mig ner till blygdläpparna, lät tungan dansa på clitoris.
Sandra gick upp i brygga.
”Åhhh Johan, du är otrolig”, stönade hon. ”Fan vad skönt!”.
Jag slickade henne för glatta livet. Sedan lade jag mig på rygg.
”Sätt dig på mitt ansikte”, sa jag
Sandra lydde direkt och satte sig grensle över mitt ansikte. Jag tog hela henne kön i min mun.
”Mmm…”, stönade hon och riste till.

Sandra lutade sig bakåt i en båge och tog stöd med händerna på mina höfter. Hennes underbara tonårsbröst stod rakt ut bara någon decimeter ovanför mitt huvud. Samtidigt som jag slickade henne smekte jag hennes bröst. Bakom sin rygg drog Sandra fram min kuk ur kalsongerna. Hon slöt sin hand runt lemmen och började sakta att dra förhuden fram och tillbaka. Plötsligt klämde hon nästan krampaktigt i kuken och strax därpå skakade hon i konvulsioner. Den första orgasmen var ett faktum.
Hon gled av mitt ansikte som nu var täckt av hennes safter och lade sig bredvid mig. Hon kysste mig.
”Tack, Johan! Tack gode Guuud!!!”, sa hon och skrattade.
Vi började kyssas igen. Min kuk var fortfarande hård som granit.
Och jag märkte på Sandras andhämtning att också hon var upphetsad. Jag ville ingenting hellre än att ramma min kuk i hennes plaskvåta fitta.
”Sandra”, sa jag. ”Vill du… gå hela vägen?”.
Hon tittade upphetsat på mig. Det gick någon sekund.
”Ja, det vill jag”, sa hon. ”Men jag är oskuld, har bara haft oralsex tidigare. Så du måste vara försiktig.”
Hon sa ja! Var det här en dröm? Skulle jag vakna upp precis i det ögonblick jag var på väg att penetrera henne – som jag alltid gjorde i drömmen?
”Ställ dig på alla fyra”, sa jag.
Sandra lydde direkt.
Jag smekte hennes skinkor och baksidan av låren. Sedan lät jag min tunga glida in i skåran mellan skinkorna.
”Ohhh”, stönade Sandra.
Min tunga höll sig i skåran. Den for snabbt förbi hennes anus och stannade till vid slidöppningen. Jag sög in hennes blygdläppar i min mun och sedan slickade jag mig tillbaka till hennes bakre öppning. Min tunga lekte vid hennes stjärthål. Sedan spände jag tungan och lät den tränga in i Sandras röv, först en centimeter, sedan två och tre.
Sandra tappade andan.
”Gud, Gud…”, flämtade hon.
Efter att ha slickat hennes röv i fem minuter böjde jag mig upp och kysste henne. Sandra var i en annan värld.
Hon böjde sig ned, tog tag i min kuk med ena handen och förde förhuden tillbaka.
”Vad stor och fin den är”, sade hon.
Mitt ollon glänste av försatsen. Hon sträckte ut sin tunga och slickade hungrigt på min topp. Sedan särade hon ännu mer på läpparna och lät sin underbara mun sjunka ned över min stenhårda kuk. Jag trodde jag skulle smälla av. Hon var bara femton men kunde suga som om hon inte gjort annat. Då och då stannade hon upp, plockade kuken ur sin mun och slickade mig från pungen upp till toppen igen och så in med kuken i munnen.
”Mmm Sandra, jag kan inte hålla mig länge till”, stönade jag.
”Kom Johan, kom i min mun”, sa Sandra och slöt läpparna runt min lem.
Hon sög mig ömsom hårt, ömsom mjukt och lät hela tiden en hand följa med i läpparnas rörelse. Medan hon sög på mig såg hon mig i ögonen.
Nu var det inte långt kvar. Jag såg på Sandra att hon läste mig rätt.
Plötsligt exploderade jag i hennes mun. Det kändes som om jag aldrig skulle sluta spruta. Hon svalde min sats och slickade sen rent min kuk från den sperma som läckt ut.
”Mmm… Anna sa att du var bra i sängen”, sa hon och log.
”Vi är inte klara än.”, sa jag.
”Vet jag väl”, log Sandra.
Vi smekte varandra och kände upphetsningen komma igen. Sandra lade sig i 69:an över mig och sög och slickade min kuk ägnade jag mig helhjärtat åt hennes sköte och hennes röv. Efter ett tag blev det nästan för skönt. Jag var rädd att jag skulle komma igen och drog mig därför ur Sandras hungriga mun.
”Grensla mig”, sa jag.
Sandra såg oerhört upphetsad ut när hon vände på sig och satte sig tillrätta. Jag kände hennes blöta fitta på min mage. Hon smekte min kuk bakom sin rygg. Jag böjde mig upp och sög in hennes ena bröstavårta i min mun. Slickade och sög som en vansinnig.
Sandra höjde sitt sköte och förde min kuk mot sin öppning. Försiktigt, med en hand runt min kuk, sänkte hon sig ned över toppen. Ollonet gled in, inte mer. Sedan höjde hon sig igen bara för att sänka sig ned ännu en gång. Den här gången lite hårdare. Tredje gången gilt, tänkte jag.
Och mycket riktigt: när Sandra för tredje gången sänkte sig över mig trängde jag igenom hennes mödomshinna.
”Aj!, skrek hon och höjde sig igen. ”Det gjorde ont.”
Sedan sänkte hon sig ned igen, den här gången gled tio centimeter av min 19 centimeter långa kuk in i hennes varma grotta.
”Åhhh…”, stönade Sandra.
Hon var trång, men blöt. Efter ett tag gled hela min kuk in i henne. Ridturen blev mer vågad. Vi bytte ställning. Sandra på rygg, jag på knä framför henne. Hon särade på benen, höll upp fötterna i luften. Jag tog tag i min kuk och förde den mot hennes öppning. Sedan fattade jag henne om fotlederna så att jag höll upp hennes fötter i höjd med mitt ansikte medan jag lät kuken glida in i henne. Det var en fröjd att se min 26-åriga kuk glida in i Sandras 15-åriga fitta. Så trång, så blöt, så villig.
Medan jag knullade Sandra sög jag återigen in hennes tår i min mun. Hon hade mycket vackra och fräscha fötter och jag blev kåt av att suga på dem – någonting som aldrig hänt tidigare.
Sandra stönade högt när min kuk gled in i henne och min pung slog mot hennes stjärt.
”Åhh Johan, knulla mig!”, kved hon.
Det behövde hon inte säga två gånger. Jag pumpade henne som besatt. Plötsligt började hon att skaka i konvulsioner och jag kände hur slidan kramade min kuk krampaktigt. Efter hennes orgasm var det min tur.
”Spruta mig över brösten och mitt ansikte”, bad Sandra.
Hon visste vad hon skulle säga för att jag skulle komma. Hastigt drog jag mig ur henne och en sekund senare exploderade jag i en orgasm. Sandra pressade ihop brösten, öppnade munnen och räckte ut tungan för att visa var hon ville ha min sats. Jag sprutade som aldrig för och flera kaskader landade i munnen, några i svalget, andra på tungan. Några strålar hamnade på hennes tonårsbröst och andra i hennes ansikte. När jag var klar smetade hon ut den sperma som träffat hennes bröst så att de blev alldeles glansiga. Hon slickade sig runt munnen för att fånga upp den sats som träffat henne där. Hjälpte till med fingrarna för att få sig varenda droppe.
”Du är underbar, Johan. Helt jävla underbar.”


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hete hon y?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

G+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x'D

lighterboy:

”Vad stor och fin den är”, sade hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler kommentarer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganska bra tycker jag [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger såhär. Sexnoveller man får stånd utav är bra sexnoveller


   
SvaraCitera

mvg ++++++ fan va bra det är såna hära berättelser som gör att jag längtar efter sex och det låter skit häligt det ni gör fan önska jag va där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacka r tackar

håller på att slipa på en ny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget läskigt bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

”Åhh Johan, knulla mig!”, kved hon.

Rena rama poesin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkt bra ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njae, inget bra, faktiskt. eller vissa ställen, ja kanske. Men G minus. ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLTSÅ, .öööööh


   
SvaraCitera