Aviseringar
Rensa alla

X


Hej, jag behöver ERAN åsikt i denna fråga och då undrar jag om ni tycker att inkomsten går före att skaffa flickvän?

Enda problemet är att det som jag håller på med just nu för inkomst kanske bara funkar i 1 år eller så, eller låt oss säga så här istället: det lika gärna funka i 1 år som 5 år, problemet är bara man vet inte hur länge det varar.
Jag har inte tänkt säga vilken typ av jobb det är men det är ett jobb som man får riktigt mkt pengar för, tex om jag skulle jobba i 10-15h per dag i 1 år så skulle jag kunna få ihop till en lön som gör att jag kan leva på den i säkert 10-15 år, det kanske låter lite otroligt att man kan tjäna så bra men det är också psykiskt jobbigt och inte fysiskt.

Om ni inte tror på det är det helt okej men försök leva er in i denna situation istället. [smile]

Mycket tacksam för era svar! 🙂

ÄNDRAT 2012-01-07 21:01


   
Citera

tycker den där frågan är så dum att jag inte tänker svara på den


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tycker den där frågan är så dum att jag inte tänker svara på den

Varför inte? 😛

Ja den kanske låter lite konstig.


   
SvaraCitera

Skriv gärna hur ni tänker och tycker


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Jag har inte tänkt säga vilken typ av jobb det är men det är ett jobb som man får riktigt mkt pengar för

Vf nt, trodde du var 1337.


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Jag har inte tänkt säga vilken typ av jobb det är men det är ett jobb som man får riktigt mkt pengar för,

jaha, du menar telefonförsäljare. alla vet ju att en duktig telefonförsäljare tjänar 300000:- i månaden


   
SvaraCitera

Ta inte för illa upp

Dan_the_ironman:

Vf nt, trodde du var 1337.

Jag gjorde namnet för jag bryr mig speciellt mkt om vad jag heter på ett forum, förut ville jag bara mer få svar på några saker, nu är det mer som att jag tycker det är en bra sida att vända sig till.


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Jag gjorde namnet för jag bryr mig speciellt mkt om vad jag heter på ett forum

Varför kan du inte säga vad du jobbar som?

Jag har en känsla av att du vill verka mystisk så att tjejer tar kontakt med dig via forum1 lr ngt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Varför kan du inte säga vad du jobbar som?Jag har en känsla av att du vill verka mystisk så att tjejer tar kontakt med dig via forum1 lr ngt.

Aa okej, jag har kört ett spel förut som jag körde mest bara för att det var kul men sen så insåg jag att man kan tjäna stora pengar på just det spelet, har gjort det förut också fast på olika sätt men då vart det uppdaterat så det slutade funka, nu är det mer som att ifall mitt sätt och tjäna pengar på blir uppdaterat så är jag rökt liksom, finns ingen backup i detta läge.


   
SvaraCitera

[shake][bigsmile]


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Aa okej, jag har kört ett spel förut som jag körde mest bara för att det

I sådana fall antar jag att du även kan förlora summor om det har med betting att göra?

Annars låter det nästan som det är lite skumraskaffärer på gång. I sådana fall är det inte värt riskerna.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

I sådana fall antar jag att du även kan förlora summor om det har med betting att göra?

Inge med gambling att göra,

Klart jag kan skaffa irl jobb ifall detta blir uppdaterat men detta är som en chans i livet att kunna tjäna så bra.


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Inge med gambling att göra,

Är det något olagligt då?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Är det något olagligt då?

Aa men det är nästan omöjligt och kunna ta reda på om det är jag som har brytit mot reglerna, har koll på allt jag gör med det jag håller på med 😛


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Aa men det är nästan omöjligt och kunna ta reda på om det är jag som har brytit mot reglerna, har koll på allt jag gör med det jag håller på med 😛

Om du hade så bra koll hade du kunnat försörja dig betydligt enklare....


   
SvaraCitera