Aviseringar
Rensa alla

118100


Ämnesstartare

För tio minuter sen testade jag 118100, alla säger att det är jättekul. Skickat tre sms och fått roliga och konstiga svar tillbaka, haha.

Har ni smsat dem, vad skrev ni och vad fick ni för svar?
Tycker det är jättekul att läsa 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

om du vill bli pank genom att ha kul så varsågod och ta för dig [y]


   
SvaraCitera

velenie:

Skickat tre sms och fått roliga och konstiga svar tillbaka, haha.

men du måste ju skriva vad du frågade![bigsmile] har aldrig testat själv. [cute]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKrivit massa konstiga om mej själv o kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag: Varför måste jag onanera 10 ggr per dag?
Svar: Vi tror att du gör det för att du just nu håller på att upptäcka dig själv. Vi tror att du är intresserad av allt som har med din kropp att göra och detta är helt normalt för pojkar i puberteten. I sinom tid kommer du nog att tröttna på detta, men tills dess gör du som du vill. Ha en bra kväll!

Jag: Varför blir jag kåt på fotbollar?
Svar: 118100 tror att det beror på att du kopplar ihop fotbollarna till kvinnliga former alternativt det manliga könsorganet och därför blir sexuellt upphetsad när du ser dessa bollarna. Ha en bra dag!

Jag: Varför har negrar så stora och fina kukar?
Svar: Det är en myt att mörkhyade människor skulle ha större penisar än andra Medelstorleken för penisar är 15 cm i längd och 10 cm i omkrets vid erigerat tillstånd.

Tycker det var ganska tråkiga svar, chansade mer på att de skulle vara oseriösa 😀 Menmen, får ställa bättre frågor nästa gång, är pank nu!


   
SvaraCitera

Finns massvis dom inte kan svara på.


   
SvaraCitera

Hahah dem är ju seriösa, att dem inte fattar att du driver med dem [bigsmile]

Jag skikade en fråga en gång och fick svaret på att dem skulle återkomma [sad].. orka.


   
SvaraCitera

velenie:

Jag: Varför blir jag kåt på fotbollar?
Svar: 118100 tror att det beror på att du kopplar ihop fotbollarna till kvinnliga former alternativt det manliga könsorganet och därför blir sexuellt upphetsad när du ser dessa bollarna. Ha en bra dag!

HAHA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina kompisar frågade vad det bästa munchieset är och de svarade att man inte ska syssla med olagliga droger 🙁
fast iofs nämnde de några goda saker innan, men ändå!


   
SvaraCitera

hatar folk med askass och asdålig humor asdf:@


   
SvaraCitera

velenie:

Jag: Varför har negrar så stora och fina kukar?
Svar: Det är en myt att mörkhyade människor skulle ha större penisar än andra Medelstorleken för penisar är 15 cm i längd och 10 cm i omkrets vid erigerat tillstånd.

Läst ett alternativ till den.

Varför har negrer så stora kukar?
Vi gillar inte termen neger. Om du däremot syftar på invandrare har de generellt sett inte större penis än svenskar. Det är nog bara din som är liten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Q: What did vegeta say when he looked at his power scouter during the battle against Goku?
A: IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAND!!!!!!!!!!!!

Jag är nöjd. [cool]


   
SvaraCitera
Hando

Jag:
Varför blir jag kåt av lakrits?

118100:
Alla människor blir upphetsade av olika saker. Varför just du blir upphetsad av en viss sak är svårt att säga. Det kan vara så att du på något sätt associerar lakrits med sex, och det kan då vara därför.

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

Alltså är det människor som sitter och svarar på alla sms? [shake]


   
SvaraCitera

Mina kusin jobbar åt 118100 han har fått skitroliga sms [crazy]


   
SvaraCitera