Aviseringar
Rensa alla

Xavier! Sanningen


Ämnesstartare

Hejsan! Ni har nog undrat vad vi mäniskor är och varför vi är där vi är. Det är ingen slump utan en levande ensam varelses tankar.

Det är så att in i tidernas begynelser då Dinosaurierna vandrade på denna gjord. Fanns det stora varelser som var störst i näringskedjan som inte hade någon sympati för andra levande varelser. Domedagen kom pga allt lidande av klassar i näringskedjan. Klassarna var uppdelade i lätta klassar som-

Dom mest uppätna.
Dom som överlevde.
Dom som åt.
Och dom som åt allt dom såg och överlevde.

Men en av dom i klassen "Mest uppätna" fanns en varelse som överlevde denna domedag. Han utvecklade sina tankar snabbt och hade inget att förlora utan att äta upp alla kadaver som fanns runt omkring honom. Han tänkte djupt in i framtiden han gav sin överlevande ras ett namn, även fast det bara var han kvar i siokratin(universum med andra ord). Han gav sin ras namnet Groda och kallade sig själv Xavier. Hans tankar blev djupa och det var så vi "mäniskor" kom till. Vi är en grodas tankar och inga har tänkt på det förutom jag.

Jag fick fram svaret genom en djup forskning som tog mig flera år att komma fram till. Vi är bara en grodas tanke. Så svaret på meningen med livet är groda. Det här är sanningen jag medelar er inget trams som fjollan Gud. Gud är bara ett påhit.

För frågor skriv ett PM!

ÄNDRAT 2009-01-31 21:26


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Den där smileyn är så fail för att den saknar ringen som goatsemannen har[no-no]


   
SvaraCitera

Divinator:

Den där smileyn är så fail för att den saknar ringen som goatsemannen har[no-no]

Kan inte säga att jag studerat bilden alltför noga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom som är på denna tråd vill jag att ni ska diskutera siokratin och inte tramsa runt. Ni ödslar bort min tid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga som har synpunkter på sanningen?


   
SvaraCitera

Gillar att du heter RalleB


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Gillar att du heter RalleB

Det har inget med sanningen att göra? har du någe vettigt att skriva? tror du inte på mig! varför skulle vi mänsikor annars vara här?


   
SvaraCitera
B3ll4

är det sant???


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Det har inget med sanningen att göra? har du någe vettigt att skriva? tror du inte på mig! varför skulle vi mänsikor annars vara här?

JAg orkade inte läsa texten. Återkommer.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

är det sant???

Japp! har forskat på det i flera år och har kommit fram till detta. Det är någe folk borde förstå. Det är absolut inget problem med det förutom den dagen xavier dör ut! om inte hans tankar lever vidare!


   
SvaraCitera
B3ll4

RaLLeB:

Japp! har forskat på det i flera år och har kommit fram till detta. Det är någe folk borde förstå. Det är absolut inget problem med det förutom den dagen xavier dör ut! om inte hans tankar lever vidare!

Men har ingen sett han då?? ofta han finns. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Men har ingen sett han då?? ofta han finns.

Jo han finns men som sagt. Det är tankar av en annan levande varelse. Men det går att tillbe honom. Men som sagt du måste ha siokratiska tankar och tro till 100% på sanningen!


   
SvaraCitera

Trams.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera