Aviseringar
Rensa alla

Xbox 360


Ämnesstartare

har kollat på internet i över en vecka efter en xbox 360 vet nån varför dom har vart slut så länge eller nåt har kollat på flera sidor men ingen har den inne de e arcade versionen som e slut asså de e den ja ska köpa


   
Citera

ska du ha arcade versionen för då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

ska du ha arcade versionen för då?

va menar du???


   
SvaraCitera

kaboom_hihi:

men ingen har den inne de e arcade versionen som e slut

Du skrev väll att du ville ha arcade versionen elle?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

Du skrev väll att du ville ha arcade versionen elle?

ja vet du varför den e slut


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=244243

men inte i lager


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men dom e dyra dom billigaste ja har hittat e 1495 med frakt


   
SvaraCitera

Du borde inte köpa en Arcade.Skulle vara bättre att satsa på en Pro med 60 gig hårddisk. Den 19 november får vi en uppdatering som gör det möjligt att installera spel på hårddisken.

Detta gör att krysslådan blir tystare, mindre laddningstider och enligt vissa att grafiken blir ett litet snäpp bättre.

Men ifall du väljer att köpa en Arcade så kommer du ändå få möjlighet att köpa ett minneskort/20gig hårddisk till ett väldigt trevligt pris. Tror någon nisse på mitt hemmaforum betalade 140kr för 20gigaren.


   
SvaraCitera

kaboom_hihi:

men dom e dyra dom billigaste ja har hittat e 1495 med frakt

Tyvärr så visar pricerunner och prisjakt vart det är billigast[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

kaboom_hihi:

arcade versionen som e slut asså de e den ja ska köpa

Dem klarar inte alla spel så dem är bajs.


   
SvaraCitera

kaboom_hihi:

har kollat på internet i över en vecka efter en xbox 360 vet nån varför dom har vart slut så länge eller nåt har kollat på flera sidor men ingen har den inne de e arcade versionen som e slut asså de e den ja ska köpa

här
http://www.siba.se/index.aspx?Identifier=SEA2068&ref=prisjakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

va menar du???

WhoKnow:

Du skrev väll att du ville ha arcade versionen elle?

Hmm... ursäkta, men jag kan inget om xbox o så vidare. E arcade ett spel? Och kan man köpa xbox o få spel på köpet? Typ fifa. Vad ligger priset på då?


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Hmm... ursäkta, men jag kan inget om xbox o så vidare. E arcade ett spel? Och kan man köpa xbox o få spel på köpet? Typ fifa. Vad ligger priset på då?

Arcade är en version av xbox som inte innehåller en hdd bla..
jo jag har sett nå xbox man får ett spel med men vet inte vad de kostar, du får väll kolla runt


   
SvaraCitera