Aviseringar
Rensa alla

Yaaaay! 😀


Ämnesstartare

Äntligen nytt tangentbord! Usch, det var så irriterande att kunna använda datorn men inte skriva. Har liksom inte kunnat dagboka/skriva av mig eller ens göra läxor! Jippppiiiii! Fuck skärmtangentbordet!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mitt tangentbord är fult [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

mitt tangentbord är fult [sad]

Jag hittade ett svart och snyggt tangentbord för bara 99 kr. Det kallar vi kap! Saknar dock mitt trådlösa för där kunde man höja musiken och massa andra grejer. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevligt, bara du inte tog något oergonomiskt jävla skit nu bara för att du ska ha råd med skor. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag hittade ett svart och snyggt tangentbord för bara 99 kr. Det kallar vi kap! Saknar dock mitt trådlösa för där kunde man höja musiken och massa andra grejer.

fan vad bra! jag råkade spilla på mitt snyggsnyggggggga appletangentbord så det slutade fungera [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Trevligt, bara du inte tog något oergonomiskt jävla skit nu bara för att du ska ha råd med skor. [mad]

Blev sponsrad. [wink] Vad kul att du sa det... hittade ett par läckra klackar igår som jag ska köpa! Eller faktiskt en hel outfit! Ett par glansiga leggins och en skitsnygg tröjklänning! Och ett par partyörhängen. Allt detta kan jag köpa nu för jag slapp köpa dyrt tangentbord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

fan vad bra! jag råkade spilla på mitt snyggsnyggggggga appletangentbord så det slutade fungera [mad]

Man ska fan aldrig äta vid datorn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Man ska fan aldrig äta vid datorn!

så jävla sant, det är sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hittade ett par läckra klackar igår som jag ska köpa! Eller faktiskt en hel outfit! Ett par glansiga leggins och en skitsnygg tröjklänning! Och ett par partyörhängen. Allt detta kan jag köpa nu för jag slapp köpa dyrt tangentbord!

OMFG! Vad nice! Asså glamour! [surprised][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

OMFG! Vad nice! Asså glamour! [surprised][confused]

Tack tack! Love shopping!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Trevligt, bara du inte tog något oergonomiskt jävla skit nu bara för att du ska ha råd med skor. [mad]

Tangentbord för 69 spänn räcker långt. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tack tack! Love shopping!

Det är fint försök håll ekonomin igång, någon måste köpa de små indiska barnens produkter liksom. [smile]

passaro:

Tangentbord för 69 spänn räcker långt. 😀

Nej inte om man vill spamma med lite klass. [no-no][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU SKA JAG SPELAAAA SIMSS[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min sim ska nämligen få ett barn med sin älskare... han är mörk och hennes man är vit! Konstigt att han inte märker något haha. [badgrin]


   
SvaraCitera