Aviseringar
Rensa alla

YAAAY [love] jag är så lycklig <3


Ämnesstartare

Min 'kille' sms:ade mig och bad om ursäkt för det där med min tjejkompis och han skrev att han gillade mig jättemycket och ville att vi skulle gå vidare med vårt förhållande och bjöd hem mig till honom idag (Vi ska sova över). [chocked][love] (Alltså ikväll). Jag är sååååååååå lycklig, men hjälp, vad ska jag ha på mig? [chocked] Är så sjukt nervös nu, har aldrig vart på 'dejt' alltså bara på fest och så med massa folk men inte på dejt.

Alltså vad bör man tänka på? Vad ska jag ha för kläder, skjorta eller vanliga kläder, piketröja och så? Ska man ha med sig någonting? Ge mig tips på parfym? Ska man ha med sig glidmedel förresten eller brukar han man är hemma hos ha det? Kondomer är inte nödnävigt om båda är oskulder va? (ifall ngt skulle hända).

Samtalsämnen?
Filmtips? (Jag skulle ta med mig film).[chocked] :/

Alltså jag verkar väl desperat men det är jag också [blush] Skriv allt som kan förbereda mig, jag är så sjukt nervös så ni fattar inte, MEN SUPERHAPPY [love]:D::D:D:D

Pus


   
Citera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ? [sad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka vara lycklig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÄR SUPERHAPPY LYCKLIG, ALLT, ÄLSKAR LIVET [love][love] <33333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mEN NGN FÅR GÄRNA HJÄLPA MIG, SPEC M FILM, äR INTE BRA PÅ D [blush][sad][love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta me tajtanik så kåmer ni ala gråta [cool] å klä ut dej til spöke för de e haloven idag ju så de e bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gulligt.

LYCKA TILL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turkeso:

ta me tajtanik så kåmer ni ala gråt

Det tog typ ett tag innan jag fattade att du menade titanic, xD [blush]

Men aa, ganska bra, fast jag tänkte på pearl habour också, den är ju väldigt fin och lite sorglig och så också. Fast helst hade jag viljat imponera med ngn riktigt bra film han inte sett [smile][love]

Turkeso:

å klä ut dej til spöke för de e haloven idag ju så de e bra.

Näää [crazy]

spindelnätaren:

Vad gulligt.

LYCKA TILL!

Tacktack, det betyder,
pus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Fast helst hade jag viljat imponera med ngn riktigt bra film han inte sett [smile][love]

PATRIK 1,5! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

PATRIK 1,5!

Jaa, fast är det typ bra att se en film om bögar när vi är det? Blev lite osäker typ. Vill nog ha ett säkrare kort, hihi x DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Jaa, fast är det typ bra att se en film om bögar när vi är det? Blev lite osäker typ. Vill nog ha ett säkrare kort, hihi x DD

White chicks då? Gammal men riktigt rolig. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Jaa, fast är det typ bra att se en film om bögar när vi är det? Blev lite osäker typ. Vill nog ha ett säkrare kort, hihi x DD

300, bättre förspel för bögar kan ju inte finnas[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Men aa, ganska bra, fast jag tänkte på pearl habour också, den är ju väldigt fin och lite sorglig och så också. Fast helst hade jag viljat imponera med ngn riktigt bra film han inte sett

dän e kass åm din pojkvän intä jillar flygplan från VV2 [cool] men anars ta me derdewill så kåmer han tyka den e kallass [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

White chicks då? Gammal men riktigt rolig. 😀

Har intre sett, kollar inte mkt på film övh. Men ja, får väl se om jag kan hitta den :))) tack <3


   
SvaraCitera