Aviseringar
Rensa alla

Yay blondinskämt


Ämnesstartare

Vad skulle du göra om en blondin kasta en handgranat mot dig?[bigsmile][cool]


   
Citera
Issen

Skulle stå och skratta medan jag ser henne spränga sig själv eftersom hon bara kastade sprinten på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komma [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra hur fan den lärde sig att kasta.


   
SvaraCitera

Issen:

eftersom hon bara kastade sprintern på mig.

plocka upp den, dra ur sprintern och kasta tillbaka.

Fan jag är blond


   
SvaraCitera

Issen:

sprintern

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dö antagligen eftersom hon kasta en handgranat på mig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

plocka upp den, dra ur sprintern och kasta tillbaka.

Fan jag är blond

du sa den jag kom på 😀


   
SvaraCitera

batterseabardot:

sprintern

sprinten... dumbass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

plocka upp den, dra ur sprintern och kasta tillbaka.

finns 3 säkringar på svenska handgranater [no-no]


   
SvaraCitera

Now_what:

finns 3 säkringar på svenska handgranater

batterseabardot:

Fan jag är blond

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Now_what: finns 3 säkringar på svenska handgranater

batterseabardot: Fan jag är blond

haha, enough said [party]


   
SvaraCitera

Hej ;D Har samlat på skämt ett bra tag 🙂 Jag äälskar skämt.. anyway, här är några! ((Några har kanske redan skrivits!))

1. Vad det är för likhet på en blondin och en ekorre. - Båda tycker om saftiga ollon.

2. Varför har blondiner ljust hår? - Det är den enda möjligheten för dom att kunna kallas LJUSHUVUD

3. Vad sa Blondinen när hon vaknade upp under en ko? - En i taget grabbar.

4. Vad är det för skillnad på en mygga och en blondin? - Myggan slår man ihjäl, men blondinen låter man suga färdigt!

5. Vet du varför brunetter är så stolta över sitt hår? - Det matchar mustaschen.

6. Vad gjorde blondinen som fick tvillingar? - Gick ut och letade efter den andra pappan.

7. Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud? - Turist.

8. Vad kallar man två hjärnceller i en blondins huvud? - Finns inget ord för det eftersom det inte är någon risk att det händer.

9. Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för henne? - Tre. En gång när man berättat historien, en gång när hon fått den förklarad för sig och en gång när hon förstår den

10. Det var den blonda killen som skulle gå på skoldans. Han frågade då sin pappa när han skulle vara hemma. Pappan svarade då att han senast skulle vara hemma klockan elva. På kvällen satt då fadern uppe och väntade på sin son. Klockan blev halv ett innan sonen kom hem. Pappan frågade då var han varit och varför att han kom hem för sent. Sonen svarade då att han den kvällen gjort sin sexdebut. Pappan sade då att det var okej att han kom hem lite sent och att om det i framtiden skulle bli några problem med det sexuella så skulle han inte tveka att fråga. Det gick några timmar på natten innan sonen väckte sin far och frågade: - Pappa hur lång tid efter ett samlag ska man ha ont i röven?

11. Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hörlurar på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just vid hörlurarna. - Ash, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem kunde han höra: Andas in, andas ut, andas in, andas ut....

12. Varför använde aldrig blondinen sina vattenskidor? - Hon kunde inte hitta en tillräckligt brant sjö.

13. Japanska flygets största flygarveteran under andra världskriget var blondin. - Hon återvände helskinnad från över 40 kamikaze-attacker.

14. Varför gjorde blondinen 75 depåbesök under formel-1 racet? - 3 för att tanka, 4 för att byta däck, och 68 för att fråga efter vägen.

15. Varför ville inte blondinen bli Jehovas Vittne? - Hon sa att hon inte såg olyckan.

16. Vad ville blondinen byta in när hon köpte ny bil? - Sin menstrual cykel.

17. Varför blev den blonda horan arg? - Hon fick reda på att de andra fick betalt.

18. Varför började blondinen gråta när hon klev i en koskit? - Hon trodde hon hade börjat smälta.

19. Hur många blondiner krävs det för att göra popcorn? en att hålla kastrullen och 19 att skaka spisen.

20. Varför finns det aldrig is i en blondins kök? - Hon kan inte receptet.

21. En blondin kommer in till doktorn med en groda på huvudet. Jaha, vad kan jag hjälpa dig med? frågar doktorn? Jo, det är den här vårtan på min rumpa, svarar grodan.

22. Varför är det dyrare att få en blondins hjärna vid en hjärntransplantation? - Den är oanvänd.

23. NASA beslutade för några år sedan att skicka upp den första blonda astronauten i rymden. H ennes enda sällskap var en apa och hennes instruktioner var att lyda de i nstruktioner hon fick när en röd lampa tändes. En timme efter start tändes en grön lampa och en röst instruerade att kontrollera farten, justera radiografen och släppa de retroaktiva regeneratorerna. Apan lydde omedelbart. Efter ett litet tag tändes den gröna lampan igen. "Starta raketeterna. Justera syretillförseln. Kontrollera kroppstemperatur, blodtryck och puls." Apan lydde åter igen. Fyra timmar senare tändes den röda lampan. Blondinen lyssnade med spänning på vilka instruktioner hon skulle få. "Mata apan!" Något år senare skickades två blondiner upp i en rymdkapsel. Den ena gick ut på en rymdpromenad. När hon var färdig knackade hon på kapselns ytterhölje varpå den andra blondinen utbrast: "Vem är det?"

24. Vad är det för likhet mellan en blondin och en toalett? - Antingen är de upptagna eller fulla med skit!

25. Vad gör man om en blondin kastar en granat på en? - Drar ut sprinten och kastar tillbaka den!

26. Hur ser man att en blondin har spelat datorspel? - Läppstift på joysticken.

27. Vad sade den dumma blondinen till piloten? - Skulle du vilja flyga lågt och sakta så vi inte kraschar!

28. Varför stoppar blondiner in p-piller i näsan? - De vill inte få snorungar!

29. En blondin sade till sin sängpartner för tillfället: - Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr. bara för att jag skulle klättra upp i ett träd! - Dummer, han ville ju bara se dina trosor! Nästa dag: - Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd! - Dummer, han ville ju bara se dina trosor! - Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

30. Varför stoppar blondiner P-piller i spolarvätskan? - För att slippa ha gummi på vindrutetorkarna!

31. Vad är likheten mellan blondiner och frimärken? - Man slickar dom, sätter på dom och skickar iväg dom.

32. Vad säger en blondins blygdläppar till varandra innan en veckas semester på Mallorca? - Vi ses om en vecka !!

33. Varför går en blondin omkring med en tom läskflaska? - Hon kan träffa någon som inte är törstig.

34. Vad säger man till en blondin som inte vill? - Vet inte. Har aldrig träffat någon.

35. Vet ni varför man inte ska blåsa i örat på en blondin? - Det kan bli rundgång.

36. Vad sa blondinen som vaknade upp under kossan? - Är ni fyra grabbar kvar här än!?

37. Vet du varför blondiner har bröd i näsan? - För att mata kråkorna!

38. Vad är det för skillnad på en överkörd kanin och en överkörd blondin? - Det är bromsspår framför kaninen.

39. Om man kastar en sten och en blondin nedför ett stup vilket kommer först ned? - Vem bryr sig?

40. Har du sett det nya schampot för blont hår? - Ingen text, bara bilder.

41. Vad dr det för skillnad mellan en blondin och HIV? - HIV utvecklas!

42. Vad döper blondinen sitt randiga zebramjukisdjur? - Pricken.

43. Vart blev blondinen hänvisad när hon anmälde sig på arbetsförmedlingen? - Till utgången.

44. Hur ser man att en blondin haft kul kvällen innan? - Man kastar trosorna på väggen och ser om dom fastnar.

45. En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister: - Åhhh, titta en död fågel! Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften... - Var då!

46. Vad får man när man korsar en blondin och en gorilla? - Vem vet, det finns gränser på vad en gorilla kan tvingas göra.

47. Varför finns det så få blonda gymnaster? - När blondinerna går ner i spagat fastnar dom i golvet.

48. Har du hört om den lesbiska blondinen? - Hon kunde inte sluta vara med män.

49. Hur ser man att en blondin har pojkvän? - På märket i pannan från bältesspännet.

50. Hur mäter man en blondins intelligens? - Stoppa en lufttrycksmätare i hennes öra.

51. Vad är en blondins favoritsak på bensinmacken? - Luftpumpen.

52. Vad är det för likhet mellan tofflor och blondiner? - De är sköna att sätta på när man är hemma men inget man går ut med.

53. Vad använder blondiner som karta i öknen? - Sandpapper.

54. Varför gillar inte blondiner att gå till tandläkaren? - Dom får inte stoppa något i munnen på en hel timme efter besöket.

55. Vad sa blondinen när hon fick gliringar om att hon hade vakuum i huvudet? - Bättre det än ingenting alls.

56. Vad kallar man en blondin med en hjärncell - Normal.

57. Hur dränker man en blondin? - Lägg en spegel på botten av en pool.

58. Vad sade blondinen till främlingen? - Klä av dig, jag tror jag känner dig!

59. Hur vet man när en blondin är brunstig? - När hon schluddrar: Jag är schååå full!

60. Hur vet man att en brunett är brunstig? - När hon frågar: Har det blonda fnasket gått nu?

61. Varför tar det längre tid för en brunett att få orgasm? - Vem bryr sig.

62. Varför uppfann Gud spriten? - Så även brunetter ska få ha sex.

63. Vad säger man för att få en blondin i säng? - Hej!

64. Varför har blondiner ben? - För att ta sig mellan sovrummet och köket.

65. Vad menar en blondin när hon säger att hon gillar hårda tag? - Att man ska våldta henne.

66. Vad saknar en brunett mest på en fest? - Inbjudan.

67. Hur märker man att en blondin försökt göra chokladsås? - Det ligger non-stop (M&M's) skal i hela köket.

68. Vad är det för skillnad på blondiner och spermier? - Det finns miljontals av dem men det är bara ett fåtal det blir människa av.

69. Vad är det för skillnad på en blondin och ett bowlingklot? - Ingen! Båda är runda och har tre användbara hål.

--------------------------------------------------------------------------------

k0rv3n2006-09-17, 13:58
70. Hur vet man att en blondin får orgasm? - "Nästa!"

71. Varför finns det inga dumma brunetter? - Peroxid...

72. Vad säger blondinen när hon föder barn? - Jag hoppas verkligen det är mitt.

73. En smart blondin, en dum blondin, tomten, och ett tandtroll fick samtidigt syn på en hundralapp på gatan. Vem plockade upp den? - Ingen, den dumma blondinen är den enda som finns i verkligheten och hon trodde det var ett tuggummipapper.

74. Vad är det för skillnad på Skåne och en blondin? - En blondin har högre kullar och djupare dalar.

75. Vad är det för skillnad på en blondin och din tandborste? - Du lånar aldrig ut din tandborste.

76. Varför hoppade blondinen från en skyskrapa? - Hon skulle testa Always med vingar.

77. Vilken tjej i fjärde klass har snyggast kropp, blondinen, brunetten eller den rödhåriga? - Blondinen, hon är 18.

78. Vilken viktig fråga ställer blondiner sin partner före sex? - Vill du ha det här per timme eller den fasta taxan?

79. Varför får blondiner orgasm? - Så att dom vet när dom ska sluta ha sex.80. Vad är det för skillnad på en blondin och en pizza? - Man kan välja bort svampen på en pizza.

81. Varför äter blondiner inte saltgurka? - Dom får inte ner huvudet i burken.

82. Vad är skillnaden mellan en dum blondin och en ännu dummare blondin? - Ett sexpack öl.

83. Vad kallar man en blondin som kan suga en golfboll genom en 30 meter lång vattenslang? - Älskling.

84. Vad är det för likhet mellan blondiner och sköldpaddor? - Så fort de hamnar på rygg är de hjälplösa.

85. Hur får man en blondin att skrika två gånger? - Först tar man dom bakifrån sen torkar man av sig på gardinen.

86. Hur benar blondiner håret? - De särar på benen.

87. Vad är ett dilemma för en blondin? - En kille med herpes och stor kuk.

88. Har du hört om blondinen som hittades medvetslös med 12 bulor i huvudet? - Hon försökte hänga sig med en gummisnodd.

89. Hur lär man en blondin att läsa? - Man hyr en textad porrfilm - Man klistrar fast alfabetet mellan naveln och snoppen.

90. Hur lär man en blondin att räkna? - Ingen vet.

91. Vad trodde blondinen Moby Dick var? - En könssjukdom.

92. Har du hört om blondinen vars pojkvän sa att han älskade henne? - Hon trodde honom.

93. Hur övertygar man en blondin att gifta sig med en? - Man talar om för henne att hon är med barn.

94. Varför har blondiner 2 hjärnceller mer än korna? - För att de inte ska råma när man tar dom på brösten.

95. Varför har blondiner en hjärncell mer än en hund? - Så att hon inte ska lukta ALLA i skrevet.

96. Vad kallas det när en fluga surrar runt i huvudet på en blondin? - Lost In Space

97. Vad får man om man ställer en blondin uppochner? - En brunett med dålig andedräkt.

98. Varför kan blondiner inte åka vattenskidor? - Dom lägger sig så fort de blir våta mellan benen.

99. Varför kan blondiner inte simma bröstsim? - Dom lägger sig på rygg så fort de blir våta mellan benen.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Oj då.. Fel "sida" , [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95arn:

Vad skulle du göra om en blondin kasta en handgranat mot dig?

Jag skulle lära mig att det heter kastade


   
SvaraCitera