Aviseringar
Rensa alla

Yaz 28 p-piller och magsjuka, HJALP


Ämnesstartare

Tjo, ar ute och reser i sydamerika och ska sa smaningom till bolivia - dar det finns viss risk for att jag drabbas av magsjuka eller hojdsjuka och darfor spyr eller/och har diarre (mysigt, I know).
Iaf sa vet jag att det star i det lilla haftet man far nar man koper p-piller hur man ska gora vid magsjuka men det har jag ju saklart inte med mig.

Sklle nagon vanlig sjal som ater samma p-piller som jag kunna skriva av vad som star i boken och posta har?

Hur lang tid tar det for kroppen att ta upp pillret?

Hoppas nagon pallar! Tack den som goret! [love]


   
Citera
smisk

Är det så himla svårt att googla :s Allt jag skrev in var "yaz p-piller". Grattis världen.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20071116000011&Doc...


   
SvaraCitera
smisk

Skrolla ner till "Om du kräks eller får svår diarré", om du nu har så svårt att hitta saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Är det så himla svårt att googla :s

smisk:

om du nu har så svårt att hitta saker.

Jag googlade, men hittade inget. Denna datorn pa hostelet ar lite skum. Tack for upplaxningen och hoppas att du har en trevlig dag du med 😎


   
SvaraCitera
time
 time

Postlapsaria:

Denna datorn pa hostelet ar lite skum

Googlesökningar och vilken dator du arbetar med är inte överhuvudtaget relaterade till varandra...


   
SvaraCitera
smisk

Postlapsaria:

Jag googlade, men hittade inget. Denna datorn pa hostelet ar lite skum. Tack for upplaxningen och hoppas att du har en trevlig dag du med 😎

timeisrunningout:

Googlesökningar och vilken dator du arbetar med är inte överhuvudtaget relaterade till varandra...

[no-no]

Men lycka till osv, ha det bra.


   
SvaraCitera

använd kondom en vecka efter magsjukan så är du skyddad igen efter det 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

har du planerat att knulla i bolivia? annars är det ju skitsamma.


   
SvaraCitera