Aviseringar
Rensa alla

Yes,jag är bitter idag.


Ämnesstartare

Är fett trött på killar eftersom jag nästan alltid råkar ut för dåliga elaka snubbar som egentligen inte bryr sig om mig eller hur jag känner och är elaka mot mig osv.

Ska från och med nu ge upp alla hopp om att träffa en söt och snäll kille och kanske kanske att någon dyker upp när jag minst anar det, men ska fan inte leta mer pga alla massvis med äckel som jag hela tiden råkar ut för.

Ska man bli nunna eller? Såg en film om en tjej som blev nunna i min ålder, direkt efter studenten typ. Har ca ett halvår på mig att bli troende innan jag tar studenten. [tired]

Så, vad har ni andra på hjärtat idag?


   
Citera
Ämnesetiketter

ska också bli nunna


   
SvaraCitera

ok [crazy] glhf


   
SvaraCitera

höj dina krav istället för att ge upp [cute]


   
SvaraCitera

Nirr:

Är fett trött på killar eftersom jag nästan alltid råkar ut för dåliga elaka snubbar som egentligen inte bryr sig om mig

Är fett trött på tjejer eftersom jag ofta råkat ut för sådana som har olika grad av mental störning[shake]Känner mig som en psykopatmagnet eller nåt[bigsmile][blush]

Nirr:

Ska från och med nu ge upp alla hopp om att träffa en söt och snäll kille och kanske kanske att någon dyker upp när jag minst anar det, men ska fan inte leta mer pga alla massvis med äckel som jag hela tiden råkar ut för.

+1

Nirr:

Ska man bli nunna eller? Såg en film om en tjej som blev nunna i min ålder, direkt efter studenten typ. Har ca ett halvår på mig att bli troende innan jag tar studenten. [tired]

Behöver la inte bli nunna, börja bara leva i celibat tills någon som är värd din tid dyker upp så ordnar det sig[y]

Glöm bara inte att 9 av 10 killar tänker med "lillhjärnan" och egentligen bara är ute efter en sak[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

höj dina krav istället för att ge upp[cute]

har egentligen höga krav men alla som uppfyller dem brukar ha en dold sida som elakingar.

isola:

ska också bli nunna

[y]


   
SvaraCitera

Nirr:

ar egentligen höga krav men alla som uppfyller dem brukar ha en dold sida som elakingar.

jaha, jobbigt 🙁


   
SvaraCitera

Storchen84:

Är fett trött på tjejer

kan inte tänka mig dig med en tjej faktiskt [blush]


   
SvaraCitera

Den bästa kärleken är strikt platonisk. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Behöver la inte bli nunna, börja bara leva i celibat tills någon som är värd din tid dyker upp så ordnar det sig[y]

Kommer ej bli nunna pga att jag är brutalt oreligös, så celibat it is. Men skulle jag bli religiös så får vi se[wink]

Storchen84:

Glöm bara inte att 9 av 10 killar tänker med "lillhjärnan" och egentligen bara är ute efter en sak[cute]

Märkte det en gång när en snubbe som verkade helt nice helt plötsligt sa "det skulle ju va kul om vi kunde ligga med varandra nån gång" första gången vi sågs.


   
SvaraCitera

Var mer kräsen istället


   
SvaraCitera

Nirr:

helt plötsligt sa "det skulle ju va kul om vi kunde ligga med varandra nån gång" första gången vi sågs.

Och du sa nej/blev ointresserad och då blev han arrogant och/eller elak, eller hur?

Nirr:

men alla som uppfyller dem brukar ha en dold sida som elakingar.

Den sidan brukar komma fram efter sex. Och blir den inte uppenbar så kommer den ändå att uppdagas i att du blir tagen för givet eller att du är bortglömd förutom när killen känner att han behöver ett ligg. Försöka så omärkbart som möjligt att bara ha kvar dig för ett ligg nån gång ibland helt enkelt[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nirr:

Är fett trött på killar eftersom jag nästan alltid råkar ut för dåliga elaka snubbar som egentligen inte bryr sig om mig eller hur jag känner och är elaka mot mig osv.

var det inte vi som diksuterade att man ej bör röda pojkar vars namn börjar på "j"?

du kan ju prova att låta bli sådana ett tag, å hjälper det ej kan du bli nunna då'!


   
SvaraCitera

tänkte faktiskt på detta idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var det inte vi som diksuterade att man ej bör röda pojkar vars namn börjar på "j"?

du kan ju prova att låta bli sådana ett tag, å hjälper det ej kan du bli nunna då'!

Jo det gjorde vi!
Ska faktiskt hålla mig undan från dessa ett tag. Kanske forever.


   
SvaraCitera