Aviseringar
Rensa alla

Yes or No?


Ämnesstartare

Jag frågar inte er om jag borde eller inte, för jag kommer nog göra det ändå. En tatuering som jag velat ha väldigt länge. Hade tid över ikväll (egentligen inte) så jag fixade bilden bara för att se hur det skulle se ut helt enkelt, så ja, Yes or No?

Det står 'alis volat propriis', betyder hon flyger med egna vingar på latin.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Let's do!

Men, varför på ett så "hemligt" ställe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Men, varför på ett så "hemligt" ställe?

det är ju på armen så det är ju inte så himla hemligt, vill dock kunna gömma den om det skulle behövas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjae... mjää.. mjaa. njae


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

det är ju på armen så det är ju inte så himla hemligt, vill dock kunna gömma den om det skulle behövas.

Ja, men det kommer ju vara ganska dolt om du inte vinklar armen sådär. Eller om man kanske går bakom?


   
SvaraCitera

du skulle haft undersökning 🙁 men jag säger yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjaaaweh, insidan av armen är liksom inte jättesnyggt ställe att ha tatuering på[zzz] om man ändå ska ha tatuering så kan man väl liksom ha den nånstans där man tycker den är snygg etc[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, men det kommer ju vara ganska dolt om du inte vinklar armen sådär. Eller om man kanske går bakom?

nja, den ska vara innåt mot kroppen så man kommer inte se den hur som helst. Det jag också tycker om, den kommer ju skymtas lite sådär bra så folk frågar om den. ^^

Tsim:

du skulle haft undersökning 🙁 men jag säger yes!

tänkte det men råkade trycka vidare 🙁
orkar heller inte vara sån dryg som gör flera trådar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

gugge_heter_jag:

mjaaaweh, insidan av armen är liksom inte jättesnyggt ställe att ha tatuering på[zzz] om man ändå ska ha tatuering så kan man väl liksom ha den nånstans där man tycker den är snygg etc[zzz]

haha, det kan ju diskuteras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

haha, det kan ju diskuteras.

jah :C och liksom normalt kommer man ju inte se vad det står eller så, utan bara att du har något svart på insidan av armen[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

jah :C och liksom normalt kommer man ju inte se vad det står eller så, utan bara att du har något svart på insidan av armen[no-no]

mjo, kanske
men sen går man inte med armarna intrycka mot kroppen hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Placeringen kan ju diskuteras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

nja, den ska vara innåt mot kroppen så man kommer inte se den hur som helst. Det jag också tycker om, den kommer ju skymtas lite sådär bra så folk frågar om den. ^^

Okej, har du en så klar tanke blir det nog bra=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tatueringar ser inte naturliga ut och naturligt är snyggast. [no-no]


   
SvaraCitera

IIIIIIIIIIH:

tänkte det men råkade trycka vidare 🙁
orkar heller inte vara sån dryg som gör flera trådar.

okejdå 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Placeringen kan ju diskuteras

hahah
varför så fult på innerarmen?


   
SvaraCitera