Aviseringar
Rensa alla

Ynglingar rånade Elizabeth och skrek "Svennehora"


Ämnesstartare

Sheriffen:

Hade varit en liten skillnad ja då rånet inte hade varit rasistiskt.

Om några svenska män hade rånat en svart kvinna och sagt "hit med cykeln svartskalle" hade det då varit bättre eller varför ska vi bara förhindra dom här brotten då invandrare är gärningsmän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hade varit en liten skillnad ja då rånet inte hade varit rasistiskt.

Det vet du ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Folk som rånar andra p.g.a deras etnicitet.

Är också 100% säker på att de gjorde det p.g.a. etniciteten. Vad skulle de annars ha för motiv liksom.

Bara jag som reagerar över:

- Att ingen stannar för att hjälpa?
- Att polisen ryckte ut på en gång?
- Att de snodde handväskan men inte mobilen?
- Att hon inte ringde på en gång eller bad om hjälp av det 50-åriga paret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara jag som:

- endast läste rubriken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söt anmälan.


   
SvaraCitera

För Elizabeth:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

varför ska vi bara förhindra dom här brotten då invandrare är gärningsmän?

Fast nu är ju invandrare gärningsmän i mycket större utsträckning än vad svenskar är vad gäller den här typen av brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vad ska man göra för att förhindra dessa typer av brott som invandrare fortsätter att begå?

Ge alla tjejers plånböcker till mig istället. Skall "ta hand om" dem [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessa trådar ter sig alltid lika roligt åt.

En seriös invandringskritisk tråd kommer upp. Dom som är lite mer invandringskritiska ger sin syn på saken, en eventuell analys kommer upp.

Sidans stora ansamling vänsterfolk och diverse PK-iter kommer in och börjar snacka meningslös smörja. fullständig smörja som hade blivit återbetalt med en varning och i förlängningen en permabann. Men här på UM får man slänga ur sig precis vad som helst. Det viktigaste är inte att hålla sin ontopic - bara att vara snäll mot andra och inte säga en massa fula ord!

isola:

Men det är ju inte bara invandrare som begår brott.............

Supply and Demand:

Slår vad om att din spanjorska var inblandad på ett eller annat vis!

McLuver:

Är ju hon i Pirates of the Carribean! [surprised]

Tula:

Om de bara hade skrikigt hora, hade det varit skillnad då eller?

Budolicious:

söt anmälan.

Penstrokes:

För Elizabeth:

På en enda sida har hela fem användare trätt fram utan att på något sätt bidragit till tråden. Inget nytt rekord men det är ändå väldigt starkt jobbat måste jag säga!

T.o.m Domaren ger ett bra betyg! känn er förbannat stolta nu!

Image

Sheriffen:

Diskussion: Vad ska man göra för att förhindra dessa typer av brott som invandrare fortsätter att begå?

Detta går naturligtvis inte att förändra, för så länge mediacensuren är så omfattande i sverige och invandringsbrottsligheten inte kommer ut till allmänheten så kan inget göras. När man inte vet att det är den där bråkiga syrianska familjen på andra sidan gatan som ställer till med odåg så blir det lite svårt att göra något åt saken. Hade grannskapet däremot varit upplyst om invandrarbrottsligheten hade invandrarna skitit på sig av skräck och tvingat hålla sina söner under bättre uppsyn.

Men nu gör man inte det, man vet bara att det var "någon jävel" som gjort "detta" och att det kunde vara "vem som helst". Ett rykte kan dock bildas väldigt snabbt, skulle det visa sig vara invandrare som stod som misstänkt skulle man av omgivningen bli betraktad som "fördomsfull" och att man "inte kunde veta detta säkert" och att man sedan "inte ska tro på allt man hör"

Media har gjort ett bra jobb, svenska folket har hållits på mattan, i ren okunskap i nära 30 års tid. nu börjar man dock se sprickor i muren då det blivit allt för uppenbart. Det går liksom inte att ljuga väck alla 30-tal bildbränder, bostadsbränder och gud vet vad som sker i rosengård dagligen. inte ens våra mest frekventa lögnaktiga journalister kan vifta väck det där längre, det säger en hel del om hur det verkligen ser ut här i sverige. och det säger inte lite det om ett folk så tålmodigt och naivt som svenskarna.

dazed_and_confused:

Om några svenska män hade rånat en svart kvinna och sagt "hit med cykeln svartskalle" hade det då varit bättre eller varför ska vi bara förhindra dom här brotten då invandrare är gärningsmän?

Men grejen är den att inga svenska män går tre om tre och rånar någon på en cykel och som uppe på detta skriker rasistiska tillmälen efter denne, så vad är det vi ska ta krafttag mot där egentligen? Men att begå brott i grupp är något som sker av just invandrare väldigt frekvent. vare sig det gäller våldtäkt, misshandel eller rån. Här finns det i varje fall på pappret någonting som vi skulle kunna ta krafttag emot, även om dessa krafttag med all förmodan kommer bevisa sig vara helt verkningslösa!

Och innan du nu sätter dig ner och googlar utav bara fan och tar upp något 30 år gammalt fall så kan jag säga att det inte är något som går att jämföra med den frekventa invandringsbrottsligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, tre invandrare rånar en förmodligen svensk kvinna. Herregud, jorden går under. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är ju hon i Pirates of the Carribean! [surprised]

haha vet tänkte också på de[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Bara jag som:

- endast läste rubriken?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Om några svenska män hade rånat en svart kvinna och sagt "hit med cykeln svartskalle" hade det då varit bättre eller varför ska vi bara förhindra dom här brotten då invandrare är gärningsmän?

Det är lika fel. Men hur troligt är det att det skulle hända?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Integrationen måste bli bättre.
Respekten och förståelsen mellan Invandrare och Svenskar måste förbättras.

Ändrade texten lite, men samma budskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Bara jag som:

- endast läste rubriken?

jag också.

men jag läste kommentarerna, brukar få ett gott skratt [bigsmile]


   
SvaraCitera