Aviseringar
Rensa alla

Yngre tjejer


Ämnesstartare

Tja,

jag är en kille som fyllde 24 år den 20 feb.

Till saken:

stöter på många tjejer som är snygga o när vi snackar så går det bra och vi gillar varandra men som slutar med att jag måste säga att hon är för ung för mig. 

tex igår såg jag en snygg tjej och hon var 17 så jag sa att jag inte vill ha hennes nummer då frågade hon varför jag pratade med henne men då sa jag att hon var söt därför. 

Tycker att 18 borde vara lägst för min ålder. Hur handskas ni andra med samma problem? Eller bryr ni inte om ålder?


   
Citera
Ämnesstartare

Max 2-3 år yngre för min del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Max 2-3 år yngre för min del

Men du är en tjej? Undrar vad killar tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ungefär i din ålder och kille så... rent spontant skulle säga att det är gränsfall - IDAG! Men å andra sidan om fem år är hon 22 och du 29 och det är ju klart ok. Men å andra sidan, det räcker ju inte bara att hon är "söt" för att en relation ska funka. Han ni något gemensamt idag? Kan ju bli ett knepigt läge om ni ex går ut på pub och/eller restaurang och du dricker en stor stark och hon får dricka Fanta. Mycket glad

Däremot - den här åldersskillnaden i den här tråden är ju helt åt helvete och i mitt tycke klart kriminell.  Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

Men du är en tjej? Undrar vad killar tycker

Wow did you just assume my gender? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja föredrar äldre tjejer, elr i min ålder såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Ja föredrar äldre tjejer, elr i min ålder såklart

Samma här faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Wow did you just assume my gender? 

Du heter Astrid


   
SvaraCitera
Haien

Föredrar tjejer i min ålder eller lite äldre. En skillnad på ett eller två år i min ålder gör så stor skillnad att jag håller mig borta från yngre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda: Ja föredrar äldre tjejer

daygamer: Samma här faktiskt

Nu utgår du ifrån dig som kille. Med hur många tjejer vill ha ihop med oerfaren yngre kille utan livserfarenhet?  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

Du heter Astrid

Kanske inte i verkligheten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Nu utgår du ifrån dig som kille. Med hur många tjejer vill ha ihop med oerfaren yngre kille utan livserfarenhet?  Mycket glad

Jaja men vem har sagt att jag inte har det


   
SvaraCitera

Hade aldrig varit ihop med någon äldre. Max åldersskillnad är väl typ 5 år (hade dock inte velat va ihop med en 15-åring om jag var 20).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer: Jaja men vem har sagt att jag inte har det

I de åldersgrupper vi snackar om så brukar tjejer faktiskt vara mer erfarna och ha större livserfarenhet än vad motsvarande killar har av den enkla orsaken att tjejerna vanligtvis brukar vara ihop med äldre erfarna killar med större livserfarenhet och lär sig av dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Nu utgår du ifrån dig som kille. Med hur många tjejer vill ha ihop med oerfaren yngre kille utan livserfarenhet?  Mycket glad

Jo det finns ju en anledning att jag är ensam hehe


   
SvaraCitera