Aviseringar
Rensa alla

YOLO


sincan
Ämnesstartare

wöööööööööööööööö


   
SvaraCitera

oloy 


   
SvaraCitera

Bell sa YALA idag Rodnar

You Always Live Again är vad indierna säger, tyckte de va lite kul faktist 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Bell sa YALA idag Rodnar

You Always Live Again är vad indierna säger, tyckte de va lite kul faktist 

Hur var hon??? (misstolka inte, menar inte så Rodnar)  


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur var hon??? (misstolka inte, menar inte så Rodnar)  

Jääätte trevlig, klumpig o spiller kaffe över min nya jacka Förvånad Nej men jätte rolig person verkligen, var en bra dag!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Jääätte trevlig, klumpig o spiller kaffe över min nya jacka Förvånad Nej men jätte rolig person verkligen, var en bra dag!

Hahahahahaha <3
Kan tänka mig d!!! Lr vet ju att hon är, men 1dåå, längtar till den där sthlm-träffen i aug. B-) 


   
SvaraCitera

S3ON:

Hahahahahaha <3
Kan tänka mig d!!! Lr vet ju att hon är, men 1dåå, längtar till den där sthlm-träffen i aug. B-) 

Stockholms träffen kommer va helt cray cray för mig asså hahha kommer döööööööööööööööö. Så jävla bakis


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Stockholms träffen kommer va helt cray cray för mig asså hahha kommer

Skaru festa loss dagen innan?? annars så brukar en ju lösa bakfylla med fylla 😉 YOLO


   
SvaraCitera

S3ON:

Skaru festa loss dagen innan?? annars så brukar en ju lösa bakfylla med fylla 😉 YOLO

Kommer från magaluf samma morgon som träffen är.. Så lär ha bakfylla så in i helvete hah Mycket glad


   
SvaraCitera

Hyfs:

world1.jpgMen hallå (Bilden visar hur USA ser resten av världen)

Ja och då vet man det. De vet inte vad länderna heter eller något om dem och inte var det ligger så den kartan är ändå för bra för vad Amerikanernas geografiska förmåga Blink


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Kommer från magaluf samma morgon som träffen är.. Så lär ha bakfylla så in i helvete hah Mycket glad

hahahaha åååfan! efterfest i sthlm YOLO


   
SvaraCitera

S3ON:

hahahaha åååfan! efterfest i sthlm YOLO

hahha ja kommer va heeelt sjukt asså kommer vara så sleten efter det va haha sjukaste! Men vi kör på vettu! Ingen vila! 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

hahha ja kommer va heeelt sjukt asså kommer vara så sleten efter det va haha sjukaste! Men vi kör på vettu! Ingen vila! 

alla ba kööööööör 

#yolo #sommar #hoppasviharturmedvädret


   
SvaraCitera

S3ON:

alla ba kööööööör 

#yolo #sommar #hoppasviharturmedvädret

#taggasoooooooooooooommar #Eftersolskenkommerregn #efterregnkommersolsken


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Jääätte trevlig, klumpig o spiller kaffe över min nya jacka Förvånad Nej men jätte rolig person verkligen, var en bra dag!

Gråter Fick panik när jag såg kaffeskvättet på din dyrbara ärmGråter


   
SvaraCitera