Aviseringar
Rensa alla

Yolo


Ämnesstartare

Yolo, vad är det galnaste ni gjort eller sett?  sj hällde jag vatten på min rektor och sprang iväg och dansade cha-cha med vaktmästaren, mkt skäll men värt det! såg min kompis verkligen köra yolo, ställa säg i ett fullt klassrum naken och dansa michel jackson på borden 😀


   
Citera

det är ingenting speciellt eller coolt med att hälla en ofarlig vätska på en vuxen. du har missuppfattat yolo. nej, just det, det är bara idioter som håller på med sådan skit.


   
SvaraCitera
Bakric

Skakat hand med en polis när jag hade näven full av kebabsås.
Inget yolo där, hyste bara lite agg gentemot honom i största allmänhet Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst men vad e yolo då? vi uppfattar det så i min omgivning 

amsi: l


   
SvaraCitera

roligt liv. lycka till.


   
SvaraCitera

Båda dina "galna grejer", är sjukt respektlösa handlingar och inte något du kommer skryta över om några år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är respektlöst, men det är inte så att de har mkt respekt för mig

Fingerprints:
Båda dina "galna grejer", är sjukt respektlösa handlingar och inte något du kommer skryta över om några år. 


   
SvaraCitera

Dansat omkring i underkläder på ett bord samtidigt som jag rullade runt i en tårta 


   
SvaraCitera

Kissade och sedan ollade en polisbil på fyllan när dom kom gående en bit ifrån, sedan sprang jag eftersom vi skulle sticka.

Var full på en festival en gång och drar upp min kompis kilt(Han hade inga kalsonger på sig) Och en full snubbe framför utbrister "Är du bög eller" och jag svarar "Nej det var ju du som kolla"

Frågade en snubbe i 30års ålder från malmö som kallades negern och var svart om jag skulle kalla han negern eller "namn" första gången jag träffade honom.

Jag är rätt så ofarlig av mig, kanske inte YOLO men jag har inget bättre att bidra med


   
SvaraCitera

Knarkat och supits och slagits. 


   
SvaraCitera

har knarkat huvudet av mig i de flesta tänkbara situationer


   
SvaraCitera

Gjorde en roundhouse kick på rulltrappan i tunnelbanan så den stannade! Blev utslängd av två ordningsvakter som råkade vara därGalen


   
SvaraCitera
Draug

gjort en hel del galenskaper med åren, men det är lätt hänt när omdömet sätts ur spel av diverse substanserGalen


   
SvaraCitera

He he he


   
SvaraCitera