Aviseringar
Rensa alla

Your love is a lie? 🙁


Ämnesstartare

Jo,det e så här att en kille som ja e ihop med e märklig.Första gången jag träffade honom var på nätet.Jag hade många vänner (killar)men sen bad killen mig att radera de o det gjorde ajg för han var typ svartsjuk[shake] o han sa att han också skulle radera sina vänner (tjejer).men nu har jag hittat ''andra personer,webbsidor'' som liknar honom/hans på alla sätt på samma webbplats [chocked].Jag misstänker att han har flera liknande sidor o han har bara raderat tjej vänninor (från stockholm!) från webbsidan som han brukar visar mig men inte på de andra sidorna !.tjejerna visar för mycket hud o e från stockholm(detta e en internationell webbsida)det e ingen fel med det men jag undrar verkligen varför han gör så.Jag troddde på honom.Trodde aldrig han skulle göra så .O sen på facebook har han skrivit att han e intresserad av kvinnor o söker ett förhållande [n] Jag har inte sagt nåt till honom om detta än.Vi kan inte träffas så ofta p.g.a. avståndet mellan oss .Vet att han bara skulle börja skära sig i handledarna o sånt om jag sa att jag e så ledsen o besviken [n] Jag gjorde det en gång men han nekade o skärde sig i handledarna[n] Jag känner mig lurad på nåt sätt .Fast jag beter mig som om jag inte visste nåt o som om jag trodde på honom helt o hållet.Jag har ingen att berätta det här till .Behöver bra råd [sad]Med vänliga hälsningar
En ledsen Picachu[cry]


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Indiana Jones och Kristalldödskallens rike.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Ok seriöst, är du typ 12?

"dumpa" honom och glöm allt d där..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Ok seriöst, är du typ 12?

"dumpa" honom och glöm allt d där..

nej jag e 10 [sad]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

nej jag e 10 [sad]

Nej men seriöst han låter som en typisk kåt 12-13 åring.

Trust me han kommer inte göra ett skit om du dissar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Nej men seriöst han låter som en typisk kåt 12-13 åring.

Trust me han kommer inte göra ett skit om du dissar honom.

Tja du har rätt jag måste bara samla mod o dumpa honom [shake] Har alltid varit för snäll o förstående men vad får man i gengäld? -a broken heart [sad]


   
SvaraCitera

vilken bra kille


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Har alltid varit för snäll o förstående men vad får man i gengäld? -a broken heart

Image


   
SvaraCitera

Orka dåliga troll. 🙁


   
SvaraCitera

Förstår mig aldrig på tjejer som raderar killars nummer bara för att de har pojkvän. Måste ni förvandlas till små hundar utan kontakter bara för att ni fått lite snopp? Ryck upp dig.


   
SvaraCitera

Hahahahahahahaahaahahahhaaahahhaahhahahahahahahahaahahahahaha
DU ÄR 10!! HAHAHAH


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

men vad får man i gengäld? -a broken heart [sad]

x)[love]


   
SvaraCitera