Aviseringar
Rensa alla

Youtube?


Ämnesstartare

Hur fan konverterar man så att youtube tar med musiken i filmen egentligen? Dom har ju tagit bort den på nästan alla filmer. Hur gör man med vilket program nu för tiden?

Tack för svar


   
Citera
Ämnesetiketter

Det fuknkar för mig[surprised]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är inte säker på att jag förstår vad det är du menar, men www.pwnyoutube.com tillhandahåller i alla fall en tjänst för att ladda ned YouTube-filmer direkt till din dator. Huruvida de först konverteras från .flv till någonting annat vet jag dock inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Det fuknkar för mig[surprised]

hur gör du? jag skapar alla mina filmer i windows movie. Och jag vete fan hur jag ska konvertera nu [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

google har alla svar


   
SvaraCitera

gråtande_själ:

hur gör du? jag skapar alla mina filmer i windows movie. Och jag vete fan hur jag ska konvertera nu

Mendet har inte ändrats för ig har enna vart som det alltid ......tänk om det gör det nu då kommer ju aldrig fatta nått då[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Mendet har inte ändrats för ig har enna vart som det alltid ......tänk om det gör det nu då kommer ju aldrig fatta nått då[surprised]

nej jag tror inte dom ändrar igen. Men i vilket program gör du dina filmer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

google is your friend


   
SvaraCitera

gråtande_själ:

nej jag tror inte dom ändrar igen. Men i vilket program gör du dina filmer?

Åhh
Windows media player ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Windows media player

sjukt konstigt att mina inte fungerar då


   
SvaraCitera
Åtta

Jaha! Du syftar på filmer som du laddar upp? I så fall så ligger nog problemet på din sida, är jag rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jaha! Du syftar på filmer som du laddar upp? I så fall så ligger nog problemet på din sida, är jag rädd.

fyfan oxå


   
SvaraCitera

gråtande_själ:

sjukt konstigt att mina inte fungerar då

Åtta:

Jaha! Du syftar på filmer som du laddar upp? I så fall så ligger nog problemet på din sida, är jag rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera