Aviseringar
Rensa alla

Youtube annonser.


Haien

S3ON_pa_kort_besok:

Bra jobbat hajjen! Jag visste att jag kunde lita på att du fyllde mina vanor när jag lämnade! Cool

Jodå, klart jag passar nykomlingarna när du är borta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh: jo har hört talas om den många gånger men förstår inte hur den fungerar. liksom att man öppnar appen efter att ha installerat den och den ska fungera automatiskt. andra gånger behövt aktivera den genom inställningar och fortfarande fått upp annonser och saker.

Har ärligt talat ingen aning. Jag förstod inte att det var adblock på länge just eftersom att den gjorde det själv. Den blockerar fö även alla Facebook-annonser. Även det automatiskt. Och blockerar den inte YouTube eller Facebook eller annan reklam automatiskt så... Vet jag ärligt talat inte vad man ska göra. Man får typ googla sig till ett svar antar jag ¯\_(ツ)_/¯

Hjärta


   
SvaraCitera
Haien

Storchen84:

Det är oklart huruvida vincebruh är på dator eller mobil då han pratar om appar. Är han på mobil så är det en helt annan historia. Jailbreak eller youtube vanced/++.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien: Det är oklart huruvida vincebruh är på dator eller mobil då han pratar om appar. Är han på mobil så är det en helt annan historia. Jailbreak eller youtube vanced/++.

Ah eh utgick ifrån dator. Har inget annonsblockerande på mobilen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ah eh utgick ifrån dator. Har inget annonsblockerande på mobilen.

Hjärta

får du annonser på mbilen när du kollay Youtube då? Om inte hur gör du för att få väck de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla sabotörer, dom flesta youtuber tjänar bara pengar på reklam. Dålig stil av er blocka reklam för dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dule:
Jävla sabotörer, dom flesta youtuber tjänar bara pengar på reklam. Dålig stil av er blocka reklam för dom!

Vem bryr sig om dom får pengar eller inte. Jag vill inte ha reklam. 


   
SvaraCitera

dule:
Jävla sabotörer, dom flesta youtuber tjänar bara pengar på reklam. Dålig stil av er blocka reklam för dom!

Fel, smarta YouTubepersoner använder Patreon. Så stöd dem på Patreon, så är det ingen dålig stil.


   
SvaraCitera

Jag har inte fått svar av er hur man får tillbaka spoiler kommentarer av alla fangirls på Youtube klipp!!!! (kommentarer) det står bara antal likes osv.

Jag har reklam på mobilen och min syrra vägrar se något typ bara för det. Var glad att man kan se när de går på bio i Japan!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag har inte fått svar av er hur man får tillbaka spoiler kommentarer av alla fangirls på Youtube klipp!!!! (kommentarer) det står bara antal likes osv.

Jag har reklam på mobilen och min syrra vägrar se något typ bara för det. Var glad att man kan se när de går på bio i Japan!!!!

men nej.


   
SvaraCitera

vincebruh:

men nej.

Jojojojo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh: får du annonser på mbilen när du kollay Youtube då? Om inte hur gör du för att få väck de?

Ah nej jag får annonser på mobilen. Dule har dock uppmuntrat mig att hitta ett sätt att få bort skiten påGladåterkommer när jag hittat nåt. Eller ja de finns säkert alternativ som typ använda annan app än YouTube appen eller så, men en sådan metod slipper jag helst.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Fel, smarta YouTubepersoner använder Patreon. Så stöd dem på Patreon, så är det ingen dålig stil.

Näe fan olika plattformar, icke smart. Youtubers som har Patreon, 1 Patreon per 1000 följare på Youtube är vanligt.


   
SvaraCitera

dule:

Näe fan olika plattformar, icke smart. Youtubers som har Patreon, 1 Patreon per 1000 följare på Youtube är vanligt.

Det finns många YouTubepersoner som, trots att de är "olika plattformar", trots att det är 1 Patreonbidragare per 350 prenumeranter, kan försörja sig tack vare bidrag genom Patreon; det är väldigt smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det finns många YouTubepersoner som, trots att de är "olika plattformar", trots att det är 1 Patreonbidragare per 350 prenumeranter, kan försörja sig tack vare bidrag genom Patreon; det är väldigt smart.

Länka en Youtubers som har Patreon, länka båda så kan räkna ut om hen kan leva på de. Tas allt ut som en lön då är cirka hälften skatt.
Enklast om räknar på 50% skatt, då måste tjäna 30 000:- för att få ut 15 000:- tusen efter skatt. Kan dom flesta leva på.

Exempel bil-youtuber då räcker ej 15 000:-, då dom ska kunna ha råd köpa bilar och bildelar

Cluee News har 207 000+ prenumeranter, han har klagat på sista tiden att han har tappat inkomst. Fortsätter han tappa då måste han skaffa ett vanligt jobb för att kunna försörja sig och sin familj


   
SvaraCitera