Aviseringar
Rensa alla

youtube i tvn?


Ämnesstartare

kan man ha youtube direkt i tvn utan att ha någon data kopplad?

Image
god jul förresten 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Inte utan någon typ av dator inkopplad, nej.


   
SvaraCitera

Beror på vad du har för tv. en del nya samsung-tv har nätverkstöd och youtube widget i tv:n, lika så en del av samsungs blueray-spelare, men annars så kommer du behöva köra genom datorn.


   
SvaraCitera

Apple TV, PS3 och Wii kan man se youtube me på tvn tror jag :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis som tobias säger så har samsung typ en sån grej. min farbror har en samsung ledtv och den kan man surfa på. jag har bara kollat på youtube på den, riktigt soft. man kan köra twitter på tv också vet jag.

nåågon annan kanske vet bättre vad man kan göra mer? hade vart grymt med spotify i tvn. nice på fest å så.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Inte utan någon typ av dator inkopplad, nej.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaah. så man måste skaffa en ny tv. det var väl kanske på tiden också isåfall. vill ha en fullhd äntligen.

var det samsung led? [love]


   
SvaraCitera

youfailme:

var det samsung "fejk-led"? [love]

Korrigerat.


   
SvaraCitera

skaffa en playstation?? för 2 lax i butiken men jag kan fixa för 1 lax+avgift 1lax samt skatt 2,5[wink][wink][bigsmile]
Bra affär va[bigsmile] men dom säljer för 2 lax i butikerna[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säljer du mycket fisk coolpeter95? Image

kebabkurt: varför detta agg? tycker youtube i tvn verkar figgety fett iallafall


   
SvaraCitera

vi har en sladd från datan till tvn hemma så om man kollar på film på datan så kan man få det på tv. fett bra o slippa bränna när man laddar ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det tror jag inte.
Om du inte har Apple TV förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en blu-ray spelare, typ LGBD370, finns för 1700 spänn! den har YouTube stöd!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså är det nån som har koll på samsungs nya tv-apparater? såg den här videon precis:

ser ju ut att vara ännu schysstare än det de kör med idag?
nån som vet när det kommer till sverige?


   
SvaraCitera
zIGGE

Nya tv's har en youtube client inbygggd i tv's, så [zzz] på alla skithögar som säger nej till trådöppnaren, hahaha.


   
SvaraCitera