Aviseringar
Rensa alla

Youtube idé


Ämnesstartare

Bleloo alla 
tänkte börja spela in lite Spel till min Youtube har tre spel och även lite annat smått man kan vissa men tänkte spela in när jag kör terminator resistens då jag blir isåfall unika på gaming sidan vad tycker ni tänker lägga upp lite Minecraft och även lite roligare videos när jag pratar samtidigt som jag stylings vi en hemsida och pint på datorn sen även PowerPoint presentation om filmerna jag gillar vad tycker ni 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker det är en jättebra idée sötisHjärta Hjärtadu har haft såna project förut.. men jag vet inte om de har legat på is eller du har filat på det ett tag..  så jag tycker det är kul att det äntligen blir av..

Att även tar med de filmerna du gillar blir spännande att se.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

71948_Terminator_Resistance.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får se hur många avsnitt jag gör Rodnar


   
SvaraCitera

Jo men du ska ju göra ett par stycken i alla fall ? ^^RodnarHjärta


   
SvaraCitera

jimwolvi:
71948_Terminator_Resistance.jpg

Oh wow ^^ den du ska börja med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är spelet


   
SvaraCitera

jimwolvi:
De är spelet

Oh wow, ska bli intressant att följa det här projektet cutie ^^ Sötmen kommer du även att göra unboxings?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Oh wow, ska bli intressant att följa det här projektet cutie ^^ Sötmen kommer du även att göra unboxings?

Inte någon unboxing ännu men kanske iframtida videos


   
SvaraCitera

jimwolvi:

Inte någon unboxing ännu men kanske i framtida videos

Oh okej  goodie ^^Tumme upp  du göra lite uppdateringar här hur lång in projektet du har kommitTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Oh okej  goodie ^^Tumme upp  du göra lite uppdateringar här hur lång in projektet du har kommitTumme upp

ska göra de


   
SvaraCitera

testat spela gta?Mycket glad


   
SvaraCitera

jimwolvi:

ska göra de

Oh, det låter min sötis ^^ Tumme upp du är med all säkerhet jätteduktigHjärta

HjärtaHjärtaRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:
testat spela gta?Mycket glad

Har spelat GTA några stycken men tyvärr klar inte Min dator de plus tyvärr är Xboxen gammal och inte fungerar på samma sätt


   
SvaraCitera