Aviseringar
Rensa alla

YouTube - Korta Animerade Klipp


Ämnesstartare

Hej allihopa!

Jag har nydligen startat en YouTube kanal, där jag har tänkt lägga upp lite olika korta animeringar som folk kan avända i deras videor. Här nedan har jag länkat några utav dom, och ni får gärna titta 🙂
Om ni gillar dom får ni även gärna gilla/kommentera, eftersom det kommer hjälpa mig få mitt arbete att synas av fler 😀

Tack i förhand!

Här är några av mina videor:

Hoppas ni gillade dom! 😀


   
Citera

...
varför skulle en vilja titta på något sånt här?


   
SvaraCitera

Rasförrädaren:

...varför skulle en vilja titta på något sånt här?

jag undrade precis detsamma efter att ha kollat på ett klipp i 2 sekunder..

trodde trådan skulle vara fylld med animerade kortfilmer typ, blev besviken. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är inte till för att titta på, jag beklagar om ni blev besvikna.

Syftet är att folk skall kunna ladda ner dem och använda dem i sina egna filmer. De kan sedan lägga till text över, eller bara använda dom som bakgrund i sin film/livestream eller vad dom önskar 🙂

TL;DR - Dom används som bakgrund i filmer. Det är ett material för att hjälpa nya videoskapare. 🙂


   
SvaraCitera

jaha, som intro och sådär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde även att berätta att dom går om och om igen. Det vill säga att klippen slutar exakt som dom började, därför kan man använda dom som en "loopande bakgrund".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jaha, som intro och sådär?

Exakt!

Det är ett av användnings områdena 🙂
Jag vet även att många livestreams inom e-sport kan vilja ha det som bakgrund mellan matcher osv, väldigt vanligt!


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

Nej.

Du får väldigt gärna utveckla.


   
SvaraCitera

CreatorAnimation:

Du får väldigt gärna utveckla.

[zzz]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klippen var riktigt bra, men ska man ha dem till AE, eller ?

Mvh Remix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt att höra 🙂

Med AE antar jag att du menar After Effects, och jag har tyvärr inte laddad upp templates för dem. Dessa har jag endast laddat upp för att hjälpa folk som nydligen börjat göra videor, för att även dem skall kunna få en proffsigare look. 🙂


   
SvaraCitera

Jag vill vara med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag vill vara med!

Hahhahah.. 😀


   
SvaraCitera