Aviseringar
Rensa alla

Ystäväni on paska


Ämnesstartare

Idag på första lektion så satt jag breve min vän, å vi skulle översätta en text tillsammans, sen när vi skulle börja då gick han å satt sig vid sina andra vänner å lämte mig där ensam. Han sa inge, han bara gick å satt sig vid dom å hade roligt.
jag blev rätt ledsen, inte så att jag grinte, men ledsen blev jag allt.
jag ha förlort min bästa vän förut, å vill inte förlora en till, när jag förlorte den andren ville jag dö. Vill inte känna då igen.
 
va tyck ni? Är han en bra vän?


   
Citera

Fråga han nästa gång om han vill sitta med dig 🙂


   
SvaraCitera

Känns oschysst att bara lämna dig i sticket, en bra vän hade vart med dig eller bjudit in dig till de andra kompisarna åtminstone.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:
Idag på första lektion så satt jag breve min vän, å vi skulle översätta en text tillsammans, sen när vi skulle börja då gick han å satt sig vid sina andra vänner å lämte mig där ensam. Han sa inge, han bara gick å satt sig vid dom å hade roligt.
jag blev rätt ledsen, inte så att jag grinte, men ledsen blev jag allt.
jag ha förlort min bästa vän förut, å vill inte förlora en till, när jag förlorte den andren ville jag dö. Vill inte känna då igen.
 
va tyck ni? Är han en bra vän?

Kolla på memes, funkar alltid när man är lite nere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Känns oschysst att bara lämna dig i sticket, en bra vän hade vart med dig eller bjudit in dig till de andra kompisarna åtminstone.

Jo, men han kanske är litte eljest 


   
SvaraCitera

Vilken bajskorv, that's no friend of yours.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Vilken bajskorv, that's no friend of yours.

Inded mai män.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

Jo, men han kanske är litte eljest 

Kan vara så också, sen tror jag att så han beter sig är nog ganska vanligt när folk fryser ute folk. Eller så är han en bra vän egentligen och är bara lite eljest som du säger.

Prata med han säg att du blev ledsen när han lämnade dig i sticket sådär bara! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Kan vara så också, sen tror jag att så han beter sig är nog ganska vanligt när folk fryser ute folk. Eller så är han en bra vän egentligen och är bara lite eljest som du säger.

Prata med han säg att du blev ledsen när han lämnade dig i sticket sådär bara! Glad

Jomen, få se va som bli av. Skål


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

Jomen, få se va som bli av. Skål

Skål


   
SvaraCitera