Aviseringar
Rensa alla

Ytlig eller potentiell pojkvän?-Känner ni igen er?


MXM
 MXM
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Mm... Men säg något i stil med "vill duhitta på något någon dag?" Då ser du om han är intresserad, det kan ju varit så att han skulle träffa kompisar den dagen, helt enkelt 🙂

Jo, jag får göra det, tack vännen! Jag är svinlöjlig, I know, rent ut sagt ilandproblem, men jag är en aning stolt över det om jag ska vara ärlig.. Jag har saknat de här småproblemen som förvinner i skuggan av allt ont som hänt på sistone. Känns bra att va lite normal för en gångs skull 🙂


   
SvaraCitera

MXM:

Hmmm okej, intressant tolkning du. Det är ju då väldigt lätt att tro en massa saker, tro att jag har en annan mening till min text än den enkla och anpassade text jag började med att skriva. Visst, jag köper det, jag sa aldrig att jag inte var ute efter sex, men frågan var inte riktat mot mina syften av våran kontakt- vilket jag finner en aning ovisentligt. Jag är bara ute efter att ta reda på vad han söker. Men jag kan då berätta att om han verkligen har uppe ett intresse för mig som person och allt vad jag är, förutsatt att jag har samma intresse för honom, ja, då är han en "potentiell pojkvän" eller "boyfriend material" , kan man tolka det på annat sätt? 

kan du förklara för mig i vad du menar med din text så vitt jag förstår så säger du att han "antyder saker" han kanske bara vill vara din vän 


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

Det kan jag göra, jovisst. Är dock en aning trött på alla analyser av texterna som att det är någon form utav psykologianalys. Får man inte vars tonåring, lite små kär och trippa på tårna? Har du aldrig skrivit om ett sms 20 gånger och legat ocj stirrat på det där hjärtat och undrat om du ska skicka det eller inte? Jag frågar dig en fråga innan jag direkt svarar vad jag menar med min text(om du fortfarande inte förstår) Har du inget EQ eller? 


   
SvaraCitera

Player.


   
SvaraCitera

Inse faktum.


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

ceka92:
Inse faktum.

Okej, då ska jag gå och inse det! Tack 


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

ceka92:
Player.


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

ceka92:
Player.

Dvs. Jag oroar mig över vad den här söta och hyggliga killen tycker om mig och vad han har för avsikter, eftersom jag tycker om honom och den enda och sista personen jag hade sex med var när jag blev våldtagen? Det är det du menar med player, okej, Tack så mycket vännen!


   
SvaraCitera

MXM:

"boyfriend material" 

Hörde jag material? Galen


   
SvaraCitera

 Förlåt jag ska gå och lägga mig....


   
SvaraCitera

MXM:
Det kan jag göra, jovisst. Är dock en aning trött på alla analyser av texterna som att det är någon form utav psykologianalys. Får man inte vars tonåring, lite små kär och trippa på tårna? Har du aldrig skrivit om ett sms 20 gånger och legat ocj stirrat på det där hjärtat och undrat om du ska skicka det eller inte? Jag frågar dig en fråga innan jag direkt svarar vad jag menar med min text(om du fortfarande inte förstår) Har du inget EQ eller? 

jag förstår men nej jag har aldrig skickat hjärtan till någon och jag har aldrig ens vart kär på riktigt då jag känner inte helt enkelt behovet av att tillgodo se sociala sammanhang och det vi diskuterar är verkligen ingen analys av något sådant slag   


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

materialarn:

Hörde jag material? Galen

Jag lägger mig, jävla katalysator skit analys ställe!Material som i det kända amerikanska uttrycket " boyfriend material". För jag tycker att män är objekt, precis vad jag indikerade!! Din skumtomte


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

materialarn:
 Förlåt jag ska gå och lägga mig....

Sovgott! 


   
SvaraCitera

MXM:

Dvs. Jag oroar mig över vad den här söta och hyggliga killen tycker om mig och vad han har för avsikter, eftersom jag tycker om honom och den enda och sista personen jag hade sex med var när jag blev våldtagen? Det är det du menar med player, okej, Tack så mycket vännen!

jag tror att han är en player.
jag är hemskt ledsen att du blev våldtagen, det ska inte behöva hända. gör dig själv en tjänst och släpp bara den som vill dig väl nära om du inte vill känna dig tom och utnyttjad efter att ha legat med en kille du är skeptisk till.


   
SvaraCitera

MXM:

Jag lägger mig, jävla katalysator skit analys ställe!Material som i det kända amerikanska uttrycket " boyfriend material". För jag tycker att män är objekt, precis vad jag indikerade!! Din skumtomte

Ta de lite lugnt! Jag skulle bara skoja till de lite, om du kollar på mitt användarnamn så kanske du fattar. Jag antar att jag misslyckades ganska grovt 🙁


   
SvaraCitera