Aviseringar
Rensa alla

Zara Larssons utspel på Twitter?


Det är hela hennes PR-grej. Bygg hat mot killar för att få med sig deras och feministernas uppmärksamhet. Det är billigt och enkelt. Hon får ta en del hat, men i och med att det är avsiktligt för att dra till sig uppmärksamhet så avdunstar det från henne som vatten från en riktigt varm sommardag.


   
SvaraCitera

Varför bry sej ens? Alla vet väl att hon är hjärndöd och har en IQ på typ 50


   
SvaraCitera

BlomkålsPaprika: Alla vet väl att hon är hjärndöd och har en IQ på typ 50

Shit. Förvånad Nä, det visste jag faktiskt inte. Tack för upplysningen. Glad Fan vad häftigt att en hjärndöd person med så låg IQ lyckas komma så långt att hon vid 18 års ålder gör EM-låten och spelar på festivaler, amerikansk TV och är en stor svensk popikon. Cred till Zara!


   
SvaraCitera

snorren:

Shit. Förvånad Nä, det visste jag faktiskt inte. Tack för upplysningen. Glad Fan vad häftigt att en hjärndöd person med så låg IQ lyckas komma så långt att hon vid 18 års ålder gör EM-låten och spelar på festivaler, amerikansk TV och är en stor svensk popikon. Cred till Zara!

#Retardedlivesmatter
Zara Larsson är en inspiration för efterblivna!


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

#Retardedlivesmatter
Zara Larsson är en inspiration för efterblivna!

Verkligen! Mycket glad Otroligt imponerande. 


   
SvaraCitera

ceka92:
jättebra uttalande. hoppas också att han blir nermald till köttfärs

jag hatar killar = hon hatar patriarkala strukturer där en hel del  killar ser att de kan trycka ner och tillförskansa sig kvinnors kroppar utan konsekvenser

Det är kul att omdefinera citat. Tex

The personification of all evil often takes the shape of jews, Adolf Hitler.

Han menar att i det socioekonomiska sammanhanget framställs onda oftast som ytterst rika. Detta hade använts av stöttande författare på medeltiden för att missrepresentera judar vilket Hitler belyser med sitt kloka citat. Hitler var ju en flitig författare och konstnär.


   
SvaraCitera

Jamen absolut nu jämföf vi zara larsson med hitler, det känns ju verkligen sjukt rimligt. 


   
SvaraCitera
b1son

                   


   
SvaraCitera

        


   
SvaraCitera

rotorblad:
Jamen absolut nu jämföf vi zara larsson med hitler, det känns ju verkligen sjukt rimligt. 

Hitler började som en ung konstnär med några judiska vänner. Zara Larsson = Tvåtusentalests hitler?

(notera att jag bara visade att om man vrider och vänder på någonscitat kan det bli vad som helst)


   
SvaraCitera

Hon skrev "fy fan för er killar som.."

Var fan är generaliseringen i det? 

Alla åsikter är legitima åsikter. En får väl för fan hata vad man vill. :$

Mvh


   
SvaraCitera

S3ON:
Hon skrev "fy fan för er killar som.."

Var fan är generaliseringen i det? 

Alla åsikter är legitima åsikter.

Mvh

Läs hela tweetet.


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

Läs hela tweetet.

Jag gjorde det. Är det inte tillåtet att hata killar?


   
SvaraCitera

man får ju vara rätt stört autistisk och ha dåliga värderingar om man ska ha agg mot det tweetet. Jag fattar inte hur man kan misslyckas att uppfatta vart hennes hat är riktat och inte sympatisera med det. Men man kan gnälla över sina dåliga missuppfattningar över vad feminism är och vara allmänt dum i huvudet, varför skulle man missa den chansen liksom.


   
SvaraCitera

lite kul också att bara för att hon är känd så får hon dubbelt med skit o folk pratar dubbelt så mkt skit när en känd person "beter sig galet" helt seriöst så bryr ja mig inte ett jävla skit om detta, tack för mig 


   
SvaraCitera