Aviseringar
Rensa alla

Ze big question! om boobs


Ämnesstartare

är nog mest hjärnan men männens gener är rätt sexualiserade.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Jaha? [tard]

Och det är för det syftet brösten existerar. Inte för att män behövt något att klämma på under missionären.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och det är för det syftet brösten existerar. Inte för att män behövt något att klämma på under missionären.

Varför har typ bara människor så då? :s


   
SvaraCitera

Dekadent:

Varför har typ bara människor så då? :s

Många djurs område kring spenarna (vilket ju typ motsvarar brösten) svullnar ju upp när det är dags för ungar.
De kanske inte har så stora utstickade tingestar för att det är osmidigt att ha i naturen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Många djurs område kring spenarna (vilket ju typ motsvarar brösten) svullnar ju upp när det är dags för ungar.

Men kvinnors bröst är ju alltid stora

XMinGrönaLampaÄrDödX:

De kanske inte har så stora utstickade tingestar för att det är osmidigt att ha i naturen.

Så du menar att de har växt fram under de 10.000 år sen människan blev civiliserad?
[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Och tror faktiskt inte att vanliga kor har så stora juver, alltså de vilda innan vi började avla med dem.

Jo. :p
Och i princip alla däggdjur har bröst, dock olika mycket framträdande. Se flera arter primater exempelvis, eller grisar..

Har fått lära mig när jag läste etologi att män/hannar ofta dras till fylliga bröst då en kvinna med bröst kan "ge barnen mycket mat", på samma sätt som att män ofta dras till stora höfter då det uppfattas som att kvinnan har lättare att föda barn. Typ.. Sen tror jag att läraren sa att det var en teori som inte var bevisad men som många biologer ansåg stämma.. Något sånt var det.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Men kvinnors bröst är ju alltid stora

Nej. Kvinnors bröst blir större i de allra flesta fall då kvinnan blir gravid, jag vet faktiskt flera som varit näst intill platta och sedan får de barn och KABOOM, sen när de slutat amma "försvinner" brösten igen.[crazy]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Men kvinnors bröst är ju alltid stora

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej.

Den absoluta majoriteten är framträdande hela tiden jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vågar ej svara imoon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Gener! (Du röstade på detta alternativ)

tror de flesta heterosexuella människor på något plan tänder på de flesta drag som övervägande tillhör det motsatta könet. och det gäller nog människor från alla tidsåldrar samt de flesta någorlunda välutvecklade djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Gener! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samhället ffs [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både och.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Gener! (Du röstade på detta alternativ)

Eftersom fettlagret kring brösten skyddar mjölkkötlarna och det tror jag gör att man anser att kvinnan är en bättre källa till fortplatning, alltså att man kan utgå från bröstena på det. Så jag tror att killar har gener för att gilla bröst pga det.
Hoppas ni fattar vad jag försöker få fram:P


   
SvaraCitera