Aviseringar
Rensa alla

zelda musik


Ämnesstartare

volleyfantasten:

Gillar i princip all zelda musik. den är awesome. Men om jag ska säga en topp 3 blir det nog Zeldas lullaby, Song of healing och Illias theme. Bästa spel går inte att utse. Ocarina of time, Twilight princess, Wind waker och Skyward sword är alla så bra så man inte kan välja ett

Det går typ inte beskriva känslan man får när man spelar det.. Och du hade väldigt bra top 3 lista må jag säga! Så mycket känsla i musiken.. Zelda kommer aldrig dö ut [love]


   
SvaraCitera

puckly:

Det går typ inte beskriva känslan man får när man spelar det.. Och du hade väldigt bra top 3 lista må jag säga! Så mycket känsla i musiken.. Zelda kommer aldrig dö ut

nej det går inte att beskriva. det bästa på hela ocarina of time är när man klarat det. eftertexterna börjar rulla och musiken startar och sen ser man en massa från en massa ställen man varit under spelets gång. magiskt [smile] ja jag e nöjd med den listan. kunde dock klämt in 10 till minst på topp 3 om jag velat [blush] Shigeru Miamoto kommer få producera nya zeldaspel sålänge han lever [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

nej det går inte att beskriva. det bästa på hela ocarina of time är när man klarat det. eftertexterna börjar rulla och musiken startar och sen ser man en massa från en massa ställen man varit under spelets gång. magiskt ja jag e nöjd med den listan. kunde dock klämt in 10 till minst på topp 3 om jag velat Shigeru Miamoto kommer få producera nya zeldaspel sålänge han lever

ÅÅÅH det är helt underbart.. Gud får ju värsta nostalgi-anfallet här hemma haha.. Jag minns att jag var rädd för Majora's Mask när jag var liten, haha. Och jag tyckte mest om Wind Waker när jag var liten, för det var så glad miljö där!
Shigeru Miamoto är en legend!


   
SvaraCitera

amen va man tvungen att snubbla in på den här tråden 🙁 Nu måste jag spela igenom OOT igen.. kommer inte kunna fungera normalt tills jag satt igång. [sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

amen va man tvungen att snubbla in på den här tråden 🙁 Nu måste jag spela igenom OOT igen.. kommer inte kunna fungera normalt tills jag satt igång.

Hahaha, sådär brukar det bli för mig med utav olika orsaker. Bara man blir påmind om spelet så vill/känner man sig tvungen att spela igenom det.[sad]


   
SvaraCitera

puckly:

ÅÅÅH det är helt underbart.. Gud får ju värsta nostalgi-anfallet här hemma haha.. Jag minns att jag var rädd för Majora's Mask när jag var liten, haha. Och jag tyckte mest om Wind Waker när jag var liten, för det var så glad miljö där!
Shigeru Miamoto är en legend!

Majoras mask är ett skräckspel rakt igenom. läskig musik överallt. det är bra med fast inte lika bra som dem andra. jag gillade inte wind walker första gången jag spelade igenom det. fast spelade om det för kanske 1 år sedan och då greppade jag charmen med det spelet. gillar det verkligen nu [smile] snarare en levande legend [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

Majoras mask är ett skräckspel rakt igenom. läskig musik överallt. det är bra med fast inte lika bra som dem andra. jag gillade inte wind walker första gången jag spelade igenom det. fast spelade om det för kanske 1 år sedan och då greppade jag charmen med det spelet. gillar det verkligen nu snarare en levande legend

Jaa-aa.. Man blir jävligt stressad av det spelet också!
Allt är så sött i wind waker haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

puckly:

Hahaha, sådär brukar det bli för mig med utav olika orsaker. Bara man blir påmind om spelet så vill/känner man sig tvungen att spela igenom det.

Jajamen.. mycket känslor... Skräcken när man var liten och skulle gå över ängen på natten eller ner i brunnen.. frustrationen när man fastnade i stora vattentemplet.. lättnaden när man var klar med stora spöktemplet..

Tur att kursen i plugget precis är avklarad så att man kan ta sig lite speltid nu då [smile]

Kört igenom OOT 9 gånger nu. Brukade streama OOT förut och köra commentary på twitch.. va ganska roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Jajamen.. mycket känslor... Skräcken när man var liten och skulle gå över ängen på natten eller ner i brunnen.. frustrationen när man fastnade i stora vattentemplet.. lättnaden när man var klar med stora spöktemplet..Tur att kursen i plugget precis är avklarad så att man kan ta sig lite speltid nu då Kört igenom OOT 9 gånger nu. Brukade streama OOT förut och köra commentary på twitch.. va ganska roligt.

HAHAHAH exakt! guud, får ju upp skräck-känslorna bara av att läsa det du skrev..
Så himla skönt att slippa allt plugg nu måste jag säga!


   
SvaraCitera

puckly:

Så himla skönt att slippa allt plugg nu måste jag säga!

Amen.

Det firar vi med lite avkopplande fiske vid Lake Hylia. Fick du någonsin tag på gammelgäddan? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Amen.Det firar vi med lite avkopplande fiske vid Lake Hylia. Fick du någonsin tag på gammelgäddan?

Haha, ja perfekt firande! Nej, det fick jag aldrig 🙁


   
SvaraCitera

puckly:

Jaa-aa.. Man blir jävligt stressad av det spelet också!
Allt är så sött i wind waker haha

japp det blir man. precis som skogstemplet i ocarina of time. ja winder waker är lätt det gulligaste spelet. Gillar storyn där med. mycket bra [love]


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Fick du någonsin tag på gammelgäddan?

jag fick upp den. man får ett guld fjäll så man kan dyka sjukt djupt. fast man har ingen nytta av det någonstans [sad]


   
SvaraCitera

volleyfantasten:

jag fick upp den. man får ett guld fjäll så man kan dyka sjukt djupt. fast man har ingen nytta av det någonstans

Haha mm, lite charmigt 🙂


   
SvaraCitera