Aviseringar
Rensa alla

zelda - ocarina of time. hjälp mig


Ämnesstartare

Jag kan bara ha 99r, jag behöver fler! Jag måste ha missat vart man får så att man kan ha fler.

Någon som vet/minns vart man fixar det?

Skulle hjälpa mig så otroligt mycket [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbart!! tack tack, verkligen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och just det, hästen, när får man den egentligen? Jag vill ha hästen! haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt förklarar sig självt medan du spelar?


   
SvaraCitera

halvfyra:

ocarina of time

omg, satt precis å lyssnade på musik från de spelet när jag fick syn på den här tråden! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Allt förklarar sig självt medan du spelar?

Det vet jag då inte om jag håller med om. jag missade helt att ta Eponas song när jag var liten tex, det sas det ingenting om 😛

Blivande_japan:

omg, satt precis å lyssnade på musik från de spelet när jag fick syn på den här tråden!

Underbart spel, fin musik 🙂

Jag har spelat spelet innan, fast det var ganska länge sen nu. Därför blir jag ännu mer irriterad, för jag vet ju att jag har gjort allt innan. Men ska man inte springa med hästen runt hästhagen? Det har jag för mig. Men han gubben säger ju bara att jag får rida för 10r.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Jag har spelat spelet innan, fast det var ganska länge sen nu. Därför blir jag ännu mer irriterad, för jag vet ju att jag har gjort allt innan. Men ska man inte springa med hästen runt hästhagen? Det har jag för mig. Men han gubben säger ju bara att jag får rida för 10r.

Haru varit där som liten före?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Haru varit där som liten före?

Ja, allså. jag gick dit som liten igen nu och fick Epona's song. Jag blev liten för att jag fick för mig att man skulle till Goron city och köpa värmedräckten, men så var det ju inte 😛 då gick jag till lon lon ranch också.

Man blir lätt låst när man har spelat ett spel innan och får för sig att det ska vara på ett speciellt sätt. Eller det är så för mig och jag bli jättefrustrerad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Man blir lätt låst när man har spelat ett spel innan och får för sig att det ska vara på ett speciellt sätt. Eller det är så för mig och jag bli jättefrustrerad!

Mmkay. Jo, det är sant. Har ju dock spelat igenom det 10 gånger kanske, så har rätt bra koll nu : >


   
SvaraCitera

halvfyra:

Underbart spel, fin musik 🙂

jepp! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig häst-fan! haha, nej, jag ska inte bli brutal. ursäkta mig. Det är bara det att jag gillar hästen, den gör halva spelet. Det är link, zelda och epona som lever lyckliga i alla sina dagar!


   
SvaraCitera
zIGGE

halvfyra:

Eller det är så för mig och jag bli jättefrustrerad!

Du låter som en riktig nörd. Om du ursäktar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Du låter som en riktig nörd. Om du ursäktar.

haha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Du låter som en riktig nörd. Om du ursäktar.

nörd eller inte, det är klart att man blir frustrerad om man inte förstår hur man ska komma vidare i spelet... det är det som är lite mening, att man ska komma vidare alltså. Eller jag vet inte vad du har för mål när du spelar [wink]


   
SvaraCitera