Aviseringar
Rensa alla

zelda - ocarina of time. hjälp mig


zIGGE

halvfyra:

Eller jag vet inte vad du har för mål när du spelar

Du var söt. Jag fiskade mest när jag spelade ocarina of time 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Ge mig häst-fan!

Du ska tävla mot Basil och om du vinner så får du Epona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Jag kan bara ha 99r, jag behöver fler! Jag måste ha missat vart man får så att man kan ha fler.

Tror du får en större bag om du skaffar fler gold skultulas (stavning?).

halvfyra:

nörd eller inte, det är klart att man blir frustrerad om man inte förstår hur man ska komma vidare i spelet...

Man behöver dock ingen häst för att klara ut spelet, om du inte visste det. Men hästen är väl inte så krångligt att få. Tror du ska lära dig Eponas song som liten, sen så snackar du med den där Basil och tävlar mot honom som stor. Om jag minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Du ska tävla mot Basil och om du vinner så får du Epona.

Tror man måste vinna två gånger mot honom har jag för mig, om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Tror man måste vinna två gånger mot honom har jag för mig, om jag inte minns fel.

Ahh jo, det kanske kan stämma. Dock minns jag inte isf vad man får när man vinner första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Ahh jo, det kanske kan stämma. Dock minns jag inte isf vad man får när man vinner första gången.

Spoilervarning för de som inte klarat det:
Dold text: Jag tror Link bara fick rupees första gången, sen efter Basils första förlust så blir han så arg så att han satsade Epona bara för att vinna. Sen efter det så försökte han stänga in Link och Epona, men sen vet vi ju hur det gick.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Dold text:

Hade för mig det var något sånt, men var inte säker. Dock kom jag ihåg hur det gick när han stängde in link och epona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Du ska tävla mot Basil och om du vinner så får du Epona.

Link:

Man behöver dock ingen häst för att klara ut spelet, om du inte visste det. Men hästen är väl inte så krångligt att få. Tror du ska lära dig Eponas song som liten, sen så snackar du med den där Basil och tävlar mot honom som stor. Om jag minns rätt.

Nej, jag vet att man inte behöver den, men jag vill ha den ändå. barndomsminnen typ [rolleyes]

Jag är också nästan helt säker på att det är så men något är fel. Jag har fått eponas song när jag var liten. Jag har gått tillbaka som stor men han vill bara att jag ska betala för att rida. Jag har spelat där inne så att jag får rida på epona men det händer inget ändå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Jag har spelat där inne så att jag får rida på epona men det händer inget ändå...

Har du provat att gå fram till honom och prata när du sitter på hästryggen? Tror det är först då han erbjuder dig att få tävla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvfyra:

Jag är också nästan helt säker på att det är så men något är fel. Jag har fått eponas song när jag var liten. Jag har gått tillbaka som stor men han vill bara att jag ska betala för att rida.

Maj Lis Lööw:

Har du provat att gå fram till honom och prata när du sitter på hästryggen? Tror det är först då han erbjuder dig att få tävla.

Jag är rätt säker på att det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Har du provat att gå fram till honom och prata när du sitter på hästryggen? Tror det är först då han erbjuder dig att få tävla.

Det ska jag prova [smile] tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera