Aviseringar
Rensa alla

Zlatan klar för FC Barcelona!


grinar
zlatan ska spela för sverige[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

grinar
zlatan ska spela för sverige

Ja?


   
SvaraCitera

Ricochet:

Ja?

Inte Barcelona[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är Zlatan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Inte Barcelona

Så han får inte spela för båda? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

grinar
zlatan ska spela för sverige[love]

hahah låter som något jag skulle kunna säga, så off som jag är i fotboll. tur att jag förstod att han kommer spela för båda [blush][blush]


   
SvaraCitera

Ricochet:

Så han får inte spela för båda? [cool]

ohYEA_:

han kommer spela för båda [blush][blush]

Va [shake] nehe?
åh vad glad jag blev :DDDDDDD
haha zlatan[love][love][love][love]bäst[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Va [shake] nehe?

va [shake] joho?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Va nehe?
åh vad glad jag blev :DDDDDDD
haha zlatanbäst

[rolleyes]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

va [shake] joho?

Ricochet:

[rolleyes]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Idiotvärvning.

Skojar du? La Liga kommer bli sjukt kul kommande säsong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska bli kul och se.

25 mål i den mest defensiva ligan är inte illa pinkat, nu ska det bli intressant att se hur många mål han lyckas göra.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Skojar du?

Nej, jag är fullt allvarlig.

Hur folk på fullt allvar tror att en spelare passar in oavsett spelsystem är bara komiskt. Zlatan kan endast göra succé i Barca om de byter spelsystem, vilket känns knasigt gjort med tanke på resultaten.

Tror mer det handlar om att Laporta ville göra en prestigevärvning innan det blev dags för hans avgång nästa säsong, då han inte får sitta mer. Han måste ju tänka på nästa val. En spelare som hade varit mycket billigare och antagligen gjort större succé är ju Lisandro, som nu Lyon istället köpt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Nej, jag är fullt allvarlig.

Hur folk på fullt allvar tror att en spelare passar in oavsett spelsystem är bara komiskt. Zlatan kan endast göra succé i Barca om de byter spelsystem, vilket känns knasigt gjort med tanke på resultaten.

Nu är det väl så att de största lagen måste variera sitt spelsystem lite då och då så att andra klubbar inte lyckas anpassa sig. (Se bara på Svenska Handbollslandslaget när andra länder börjat efterapa dem.) Real Madrid har ju gjort en del värvningar som innebär förändring. Barcelona måste följa efter.

Skillnaden kommer bli att Barca kommer göra fler mål utanför straffområdet. Zlatan kommer bidra med tyngre skott än Eto'o som hellre går in i straffområdet. Vi får väl se helt enkelt.

En bra klubb ligger alltid steget före [wink]


   
SvaraCitera

Chryseus:

En bra klubb ligger alltid steget före [wink]

Jo, visst. Samtidigt vill jag fortsätta hävda att Barca på sätt och vis sålde guldet, som det så klyschigt heter. Innan Zlatan kom hade jag sagt att de tar guld, nu tror jag mer på Real. Särskilt om Xabi landar i Madrid snart, vilket han lär göra.


   
SvaraCitera