Aviseringar
Rensa alla

Zombies?


Ämnesstartare

http://miami.cbslocal.com/2012/05/26/miami-police-confrontation-men-leaves-1-dea...

En man som käkade en annans mans ansikte[chocked]

Image

Vad tror ni? Är detta ett fall av LSD elr är detta SLUTET?[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är USA [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Det är USA [no-no]

och? Your point is?


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

barrikadera fönstren, ladda bössan och fyll upp badkaret.


   
SvaraCitera

Folk gör vad som helst för att synas i någon form utav media lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

barrikadera fönstren, ladda bössan och fyll upp badkaret.

Varför fylla badkaret?[confused]

RakatKadaver:

Folk gör vad som helst för att synas i någon form utav media lol.

Jo verkligen, "nehe hur ska jag hamna på tv hmmm" "JA jag vet! Äter en snubbes ansikte under en bro där säkerhetskamerorna inte når, steg 2 bli skjuten 4 gånger så att jag dör"

Jo ja skitbra plan i sådant fall[confused]


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Varför fylla badkaret?[confused]

för att det är bästa och snabbaste sättet att på kort notis bunkra upp med vatten. ska man barrikadera sig så kan man knappast gå ut och hämta mer med några jämna mellanrum, och det kommunala vattnet kommer sannolikt försvinna väldigt snabbt efter en zombieapokalyps.


   
SvaraCitera

Vad har LSD med saken att göra? Artikeln funkar inte för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och det kommunala vattnet kommer sannolikt försvinna väldigt snabbt efter en zombieapokalyps.

Jo jag fattar, har själv planen att fylla dunkar men badkaret går ju fortare och smidigare[surprised]

Schism:

Vad har LSD med saken att göra?

Reportern i den ena videon sa något om någon ny sorts LDS[no-no]

Schism:

Artikeln funkar inte för mig

NONE BELIEVER![mad]


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Jo jag fattar, har själv planen att fylla dunkar men badkaret går ju fortare och smidigare[surprised]

fylla dunkar är bättre, men gör det i badkaret och låt det fyllas upp efter att du fyllt upp dunkarna. ju mer vatten, desto bättre. trycket kan försvinna väldigt snabbt när det väl skiter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fylla dunkar är bättre, men gör det i badkaret och låt det fyllas upp efter att du fyllt upp dunkarna. ju mer vatten, desto bättre. trycket kan försvinna väldigt snabbt när det väl skiter sig.

Tips, efter du fixat vatten leta upp närmaste lager, dom har alltid fryst mat utavhelvete[cool]


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

någon ny sorts LDS[no-no]

Ny sorts LSD låter som ett idiotiskt uttalande då LSD är LSD, den menade snarare någon ny sorts hallucinogen.

Och betänk detta http://tinyurl.com/bnhcsrx​ (se #5)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Ny sorts LSD låter som ett idiotiskt uttalande då LSD är LSD, den menade snarare någon ny sorts hallucinogen

Är det då mitt fel om reportern är dum i huvudet och ger ut fel information. Ursäkta jag inte läst upp mig inom LDS men om det bara finns 1 sorts LDS kanske hon menade PCP. Så nu continue with your life


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Tips, efter du fixat vatten leta upp närmaste lager, dom har alltid fryst mat utavhelvete

i en sån situation så vill man inte ha frysvaror, du vill ha torrvaror med hög näringsdensitet och bra hållbarhet. ris, pasta, baljväxter och konserver är bra.


   
SvaraCitera