Aviseringar
Rensa alla

Zup dawgs


Ämnesstartare

Nu ska jag leka isola för en kväll.

Vad gör ni? Vad har ni gjort idag? Vad bjuder kommande vecka på? Dela med er av alla festligheter!

Själv har jag tittat på serier och dammsugit/moppat hela nedervåningen samt städat i trädgården. Nu sitter jag här med huvudvärk from hell men det gör inte så mycket för jag är på bra humör ändå och en aning mer lättroad pga feberyra.


   
Citera
Ämnesstartare

Vad bra rubriken och min avatar passar ihop, tänkte inte ens på det först Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Själv har jag tittat på serier och dammsugit/moppat hela nedervåningen samt städat i trädgården. Nu sitter jag här med huvudvärk from hell men det gör inte så mycket för jag är på bra humör ändå och en aning mer lättroad pga feberyra.

Fy farao vad duktig.. men borde du inte typ mysa under ett täcke, dricka te och bli frisk?

Har åkt buss i fyra timmar, mött en vän och hennes nya flickvän samt varit på distriktsårsmöte med ung vänster. Rätt schysst 🙂 Just nu sitter jag och äter middag - ugnspannkakaHjärtaHjärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör: äter jordnötsringar och väntar på viktigt sms (så jag slipper ringa)
Gjort: kört en ny bil pga söndagsskola behövde skjuts, så min "chef" lånade bil som jag fick köra sen.
Kommande vecka: jobb, plugg, förhoppningsvis en bil (därav smset)


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Idag vaknade jag upp vid åtta med två um:are (Rodnar) och tog en morgonpromenad hemåt och sov i flera timmar igen. Nyss handlade jag. Helt ok dag! Funderar på vad jag ska göra med kvällen just nu. 

Vill inte tänka på kommande vecka uuääh. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: väntar på viktigt sms

Vad handlar det om?

Xisco: kört en ny bil pg

Ooo, det är roligt. Var iväg och provkörde en bil härom veckan, så nice att känna på något annat än det man är van vid.

Xisco: Kommande vecka: jobb, plugg, förhoppningsvis en bil (därav smset)

Jaha där kom det. Spännande! Vad för någon?

MissAnox:

Har åkt buss i fyra timmar, mött en vän och hennes nya flickvän samt varit på distriktsårsmöte med ung vänster. Rätt schysst 🙂 Just nu sitter jag och äter middag - ugnspannkakaHjärtaHjärta.

Åh, låter som en fin dag! 

Det är så hemskt gott Hjärta vad har du till?

MissAnox: Fy farao vad duktig.. men borde du inte typ mysa under ett täcke, dricka te och bli frisk?

Mjo men huvudvärken dök inte upp förrän efter lunch någon gång och då hade jag suttit stilla nästan hela förmiddagen, så jag tänkte att det kanske berodde på att jag inte rört på mig/druckit ordentligt/fått frisk luft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Ooo, det är roligt. Var iväg och provkörde en bil härom veckan, så nice att känna på något annat än det man är van vid.Jaha där kom det. Spännande! Vad för någon?

En sådan däriga Golf (4). Ja nice o se skillnaden mellan bilar. Är van vid min "chefs" Saab så den jag körde idag var rena himmelriket ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7: Idag vaknade jag upp vid åtta med två um:are () och tog en morgonpromenad hemåt och sov i flera timmar igen. Nyss handlade jag. Helt ok dag! Funderar på vad jag ska göra med kvällen just nu.

RodnarRodnar mysigt. Vad handlade du? Söndagar borde man mysa till riktigt ordentligt så man känner sig laddad med bra humör inför kommande vecka. Tycker att du ska äta något smaskigt, krypa ned under en filt i soffan iklädd några mjuka kläder och slå på en film.

24/7: Vill inte tänka på kommande vecka uuääh.

Styrkekram till dig lilla Frida!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

En sådan däriga Golf (4). Ja nice o se skillnaden mellan bilar. Är van vid min "chefs" Saab så den jag körde idag var rena himmelriket ^^

Aha! Lycka till med köpet då! Haha, vad skönt. Själv testade jag på en Jeep, den kändes tung, maffig och lät en del men åååhh vad nice det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Aha! Lycka till med köpet då! Haha, vad skönt. Själv testade jag på en Jeep, den kändes tung, maffig och lät en del men åååhh vad nice det var.

Stor bil låter lockande att få prova på 😀 Familjen vi lånade bil av idag hade en liten Mercedes och sen en maffig Audi. Jag önskar att jag fått köra Audin :$ min favoritbil (av dem som är realistiska att få)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Stor bil låter lockande att få prova på 😀 Familjen vi lånade bil av idag hade en liten Mercedes och sen en maffig Audi. Jag önskar att jag fått köra Audin :$ min favoritbil (av dem som är realistiska att få)

Ja, det måste du göra! Jag föredrar stora bilar, första bilen jag fick köra med var en Citroën Evasion, jättestora är de inte men iaf större än en average personbil.

Du får väl fråga om du träffar dem igen Blink. Ja det är ju en sådär lagom halvfancy bil liksom.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

nubbie:
RodnarRodnar mysigt. Vad handlade du? Söndagar borde man mysa till riktigt ordentligt så man känner sig laddad med bra humör inför kommande vecka. Tycker att du ska äta något smaskigt, krypa ned under en filt i soffan iklädd några mjuka kläder och slå på en film.Styrkekram till dig lilla Frida!

Här är allt jag handlade vsg: passerade tomater, körsbärstomater, champinjoner, ägg,  grädde, kesella, falukorv, ost, broccoli, gul lök, skinka. Haha. Rodnar 
Jaaaa, ska nog göra exakt som du skriver. Låter mysigt! Ska hitta någon bra film bara. Eller fortsätta med Games of Thrones kanske. 
Kramkramkram tillbaka! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Mjo men huvudvärken dök inte upp förrän efter lunch någon gång och då hade jag suttit stilla nästan hela förmiddagen, så jag tänkte att det kanske berodde på att jag inte rört på mig/druckit ordentligt/fått frisk luft.

Ah, okej. Krya på dig!

nubbie: Det är så hemskt gott Hjärta vad har du till?

Jaah! Lite olika.. idag blev det lingonsylt som en äkta norrlänning eller något. Annars gillar jag färska bär och glass. Du då? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Jaah! Lite olika.. idag blev det lingonsylt som en äkta norrlänning eller något. Annars gillar jag färska bär och glass. Du då? :p

Har helst någon söt sylt till pannkakor faktiskt, typ blåbär- eller hjortronsylt, även om lingonsylt fungerar ibland. Annars är det väldans gott med keso, skivad banan och honung Söt

MissAnox: Ah, okej. Krya på dig!

Tack! 

24/7: Jaaaa, ska nog göra exakt som du skriver. Låter mysigt! Ska hitta någon bra film bara. Eller fortsätta med Games of Thrones kanske. 
Kramkramkram tillbaka!

Jaaa, gör så!

24/7: Här är allt jag handlade vsg: passerade tomater, körsbärstomater, champinjoner, ägg,  grädde, kesella, falukorv, ost, broccoli, gul lök, skinka. Haha.

Bra handlat. PAsserade eller krossade tomater ska man alltid ha hemma, blev lite ledsen i fredags när jag hade tänkt ut värsta goda maträtten och det inte fanns Ledsen


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

nubbie:

Jaaa, gör så!Bra handlat. PAsserade eller krossade tomater ska man alltid ha hemma, blev lite ledsen i fredags när jag hade tänkt ut värsta goda maträtten och det inte fanns Ledsen

Är det så? Har faktiskt aldrig köpt det innan idag tror jag Förvånad Kanske blir jag frälst nu! 
Jag och roomie ska kolla på Inför Eurovision Song Contest 2013 klockan nio Rodnar Spännande med nytt koncept, gillar det inte riktigt men kan bli bra! 


   
SvaraCitera