Aviseringar
Rensa alla

Zymba delar ut böcker till er!


Ämnesstartare

Cred till Ply som inspirerade till denna tråd. Skriv om ni vill ha en bok så ger jag er en bok baserat på hur jag upplever er. Tjingeling. 

BILDEXTRA detta är en seriös bild från gymnasiet som en kompis tog för att han tyckte jag var galen (nu i efterhand tycker jag nog det också) som lånade såhär mkt böcker över sommarlovet. läste alla vet inte hur jag hade tid.
397139_10150486528072344_1285104101_n.jp


   
Citera
Ämnesstartare

pressen att läsa boken någon gång är stor? skriver iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske vill ändra tråd till bok btw, och du kan ta bort detta inlägg när du har gjort det om det är pinigt Rodnar


   
SvaraCitera

Do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
pressen att läsa boken någon gång är stor? skriver iaf.

Glada hälsningar från Missångerträsk av Martina Haag är en bok jag tror att du skulle tycka är rolig och bra. Om du inte är van läsare (vilket det ej låter som i ditt inlägg) så är den dessutom utmärkt att börja med, ganska lättläst, skönt språk och mycket roligt som händer under tiden. Du är en person med mycket humor och därför tror jag att du kommer att uppskatta denna, särskilt när du plockar fram den under mindre roliga dagar.

strea_l.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
du kanske vill ändra tråd till bok btw, och du kan ta bort detta inlägg när du har gjort det om det är pinigt Rodnar

HAHAHA omg tack märkte ej... lugnt kan stå för mina misstag Cool 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Glada hälsningar från Missångerträsk av Martina Haag är en bok jag tror att du skulle tycka är rolig och bra. Om du inte är van läsare (vilket det ej låter som i ditt inlägg) så är den dessutom utmärkt att börja med, ganska lättläst, skönt språk och mycket roligt som händer under tiden. Du är en person med mycket humor och därför tror jag att du kommer att uppskatta denna, särskilt när du plockar fram den under mindre roliga dagar.

strea_l.jpg

haha har fått ett dåligt intryck av martina haag i intervjuer och sånt, men kanske om du säger det då :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha ok märkte också att jag läste ditt inlägg fel trodde du skrev "pressen att läsa en bok nån gång är stor?" och därför lät det som du ej var van läsare...... nu lät jag bara dryg aja skitsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha har fått ett dåligt intryck av martina haag i intervjuer och sånt, men kanske om du säger det då :$

Ne jag också faktiskt, men hon skriver jätteunderhållande och bra!


   
SvaraCitera

Vill ha vill ha! Rodnar Om du fått nåt intryck alls av mig, dvs., brukar inte vara bra på att ge människor det tror jag...


   
SvaraCitera
frukt

är ba nyfiken på vad för bok du sku rekommendera mig ur din hög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
är ba nyfiken på vad för bok du sku rekommendera mig ur din hög

äcklet Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Do me

Jag ger dig Stäppvargen av Hermann Hesse. Att du läst The Magus tidigare och tyckte mycket om den gör att jag vill ge dig en bok som ligger på ungefär samma nivå som den i mitt hjärta. Det är en vis bok som får en att känna sig upplyst och nästan lite pånyttfödd. Får en att tänka till. Vill inte höja dina förväntningar, för då brukar även de bästa böcker upplevas som halvbra, men detta är definitivt en bok jag tror att du kommer att uppskatta och jag ger den till just dig för att du ären intellektuell person, även på ett emotionellt plan, vilket krävs för att förstå storheten i detta verk. PUSS!

9789100103286_200 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

äcklet Skadeglädje

HAHA Hjärta  den är faktiskt bra!! 


   
SvaraCitera

Zymba:

PUSS!

Hm visst! Gillade Siddharta, ska spana in stäppis. Party


   
SvaraCitera