Aviseringar
Rensa alla

zzzzzzzzzzzz


Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

Hmm, ok! men var det bara en kille som dom skulle till? o.0 och vad skulle dom göra med honom i den dära slottskogen (vad/vart det nu är) du kunde ju ha hängt på dom om det bara var en kille dom skulle till och stått i bakrunden eller nått, vad vet jag =) men ganska skönt å vara hemma ibland oxå 😀

jo dom skulle bara träffa honom. men alltså jag orkar verkligen inte prata med personer av hans typ. orkar inte gå närmare in på varför, men men. jo jag skall dra in nu skall ringa gubbsen och kolla var dom befinner sig innan jag drar, bor nämligen på "rätt" sida slottskogen och det innebär att jag måste åka förbi den för att komma till stan ;:P

PEWPEWPEW:

Nix, inte än [sad] Men funderar på att börja lira wow igen. Har tagit ett uppehåll nu på 4 veckor (a)

gör inte det, lr har patchen kommit? jag har inte pallat på väldigt länge.. wow suger just nu mer än någonsin! arenan är helt obalanserad om du har full deadley och skillad måste du typ köra 300 matcher varje vecka för att ligga på bra rating!!! eftersom om du förlorar en match förlorar du typ 15-25 rating och om du vinner får du typ 5-10 helt sjukt..

PEWPEWPEW:

Aja, du får ha det så bra i stan my freind, ska ta en dusch sen blire väl till att kika wow igen [crazy]

haha okey. tack tack [smile]


   
SvaraCitera

RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUnka


   
SvaraCitera
Hando

PEWPEWPEW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

wow suger just nu mer än någonsin! arenan är helt obalanserad om du har full deadley och skillad måste du typ köra 300 matcher varje vecka för att ligga på bra rating!!! eftersom om du förlorar en match förlorar du typ 15-25 rating och om du vinner får du typ 5-10 helt sjukt..

haha, det är fan sant, lirar min shaman atm, har 2 deadly 2 hateful & 1 savage (a) å är runt 2050-2150 hela tiden, drygt å gå upp atm[wink]
och nää, patchen har inte kommit, kommer nångång nästa månad tror jag det var, inte säker dock xP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

PEWPEWPEW

PEWPEW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja hej ja e typ UM's stösrta troll fast jag är egentligen jätte snygg och kan stava hej hej. och just, blondinbella är min idol och stora förebild här är hennes blogg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

haha, det är fan sant, lirar min shaman atm, har 2 deadly 2 hateful & 1 savage (a) å är runt 2050-2150 hela tiden, drygt å gå upp atm
och nää, patchen har inte kommit, kommer nångång nästa månad tror jag det var, inte säker dock xP.

aha, det är ändå najs. skall du börja till patchen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

aha, det är ändå najs. skall du börja till patchen?

Jo, hade tänkt å testa lite då, får se om de blir nå bättre. Du själv då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

Jo, hade tänkt å testa lite då, får se om de blir nå bättre. Du själv då?

igne aning har några kompisar som lirar aktivt, dock är dom mycket bätttre än vadd jag ör men det rär okej iaf.. funderar som sagt på det.. förlåt om du inte kan lösa men.. äsch applaar inte förklara du fpr pma som du inte fattar :D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera