Aviseringar
Rensa alla

µtorrent - tanka filer till särskild mapp?


Ämnesstartare

hej! när jag laddar ner något från t.ex. thepiratebay elr tankafett.se kan jag då bestämma var filen ska hamna, elr MÅSTE den hamna i downloads? och om det går, hur gör jag?


   
Citera
Ämnesstartare

var skulle man annars vilja ha dem?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det går att ändra såklart. Gå bara in i settings eller options eller nåt i programmet du använder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken klient använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I uTorrent så väljer du ju destination eller vafan det heter från början, kom dock ihåg att endast ladda ner om materialet är från hollywood eller nåt stort ondskefullt skivbolag. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

I uTorrent så väljer du ju destination eller vafan det heter från början, kom dock ihåg att endast ladda ner om materialet är från hollywood eller nåt stort ondskefullt skivbolag.

klickar man på "destination" när man ska klicka på länken elr väljer man det efter att man påbörjat nedladdningen?


   
SvaraCitera

tycker det är rätt nice när det hamnar i downloads, så flyttar man det bara dit man vill ha det sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

vilken klient använder du?

jag annvänder Utorrent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marko94:

klickar man på "destination" när man ska klicka på länken elr väljer man det efter att man påbörjat nedladdningen?

ja du kan nog välja direkt när du lägger till filen var du vill ha den men annars finns det under inställningar, leta runt lite så hittar du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marko94:

klickar man på "destination" när man ska klicka på länken elr väljer man det efter att man påbörjat nedladdningen?

När du öppnar torrenten i uttorrent så kommer det automatiskt upp en ruta där du väljer destination + att du kan kryssa om du tex vill ha alla låtar eller bara ett par om du laddar ner ett album.


   
SvaraCitera

När du gick igenom besväret att skriva utorrent i titeln med samma konstiga u som programmet har, så borde du orka klicka på inställningar i programmet [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer ju upp en ruta när man öppnar torrent-filerna där man får välja vilka filer man vill ha och var man vill ha dom?

prupp.PNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämnar porr-torrenten där för comic effect.

Bara så ni vet att jag vet att den är där liksom. [y]

Ett tips är dock att inte ladda ner klippet för det var inte särskilt bra alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera