Aviseringar
Rensa alla

äter skum frulle


penja
Ämnesstartare

973990_3060203920081_867481576_n.jpg

ni då? vad äter ni? vad gör ni?


   
Citera

Äter inte "frulle". 


   
SvaraCitera

Ledsen


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:
Äter inte "frulle". 

äter du frukost då? det måste man ju...


   
SvaraCitera

Åt en halv grov baguette med rödbetssallad, gurka, salladsblad och veggo(-icke)köttbullar. Drack te och järn+c-kosttillskott till det.


   
SvaraCitera

penja:

äter du frukost då? det måste man ju...

Nej, det gör jag inte (förtär mitt första mål mat vid 12-tiden. Kanske kan ses som frukost om en vill det). Och nej, det måste "man" ju inte!!!  Ledsen


   
SvaraCitera

Åt tunnbröd med leverpastej på, mjölk, en apelsin. Pratade i telefon med en apelsin klyfta i munnen, fick nästan kväljningar, känns oförskämt att prata i telefon och tugga samtidigt 


   
SvaraCitera

Äter inte frukost i vanlig bemärkelse. Intar mitt första mål vid 12, då jag käkar efter periodisk fasta. Brukar bli ett par ägg lite keso och grönsaker.

Nintendo:

Nej, det gör jag inte (förtär mitt första mål mat vid 12-tiden. Kanske kan ses som frukost om en vill det). Och nej, det måste "man" ju inte!!!  Ledsen

Hur äteru? 


   
SvaraCitera

Dricker grönt te, gör läxor och är allmänt loj

Äter du bönorna kalla och utan kryddor? 🙁 🙁


   
SvaraCitera

drack kaffe med grädde


   
SvaraCitera

Comrade Walter:
Hur äteru? 

Kolhydratsreducerat och periodisk fasta.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Kolhydratsreducerat och periodisk fasta.

Alltid gillat dig, bruden. Mina instinkter var rätt.Cool


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:
Åt en halv grov baguette med rödbetssallad, gurka, salladsblad och veggo(-icke)köttbullar. Drack te och järn+c-kosttillskott till det.

Oj vilken ambitiös frukost! 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nintendo:

Nej, det gör jag inte (förtär mitt första mål mat vid 12-tiden. Kanske kan ses som frukost om en vill det). Och nej, det måste "man" ju inte!!!  Ledsen

Men det kan kanske vara bra? SötVad ska du äta nu vid 12 då?? 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mrman:
Åt tunnbröd med leverpastej på, mjölk, en apelsin. Pratade i telefon med en apelsin klyfta i munnen, fick nästan kväljningar, känns oförskämt att prata i telefon och tugga samtidigt 

Men då är det väl den du pratar med, inte du, som ska få kväljningar av ditt äckliga (aa förutsätter att det är det) smaskande :)))) 


   
SvaraCitera