Agahnim:
Konstigt. Kan inte se vad en 19-åring skulle se hos en 14-åring förutom ett garanterat ligg.. Men visst, go for it.
så behöver det väl inte vara
Correh:
Det funkar väl, men killen är med större sannolikhet bara ute efter sex.
och det vet du för att..?
det finns bara jag:
och det vet du för att..?
För att män funkar så.
Oftast är man på så olika nivå intellektuellt så att fjortisar baa duger till sex.
Correh:
För att män funkar så.
Oftast är man på så olika nivå intellektuellt så att fjortisar baa duger till sex.
okej...
player one: typ, folk jag har gemensamma vänner med, random främlingar i diverse sociala sammanhang, random främlingar rent allmänt. tricket är att prata med folk.
får testa det, får dock väldigt skumma vibbar från folk numer när sommaren drog igång...vettefan vad som flugit i folk men de verkar mer öppna nu än innan
Pappbox:
får testa det, får dock väldigt skumma vibbar från folk numer när sommaren drog igång...vettefan vad som flugit i folk men de verkar mer öppna nu än innan
vårkänslor. typ, mina hormoner slår också slint på sommaren. och när folk får såna vibbsr brukar det besvaras, vilket är ett självförstärkande beteende. så det blir bara värre. har knappt återhämtat mig efter förra sommaren än.
player one: vårkänslor. typ, mina hormoner slår också slint på sommaren. och när folk får såna vibbsr brukar det besvaras, vilket är ett självförstärkande beteende. så det blir bara värre. har knappt återhämtat mig efter förra sommaren än.
Måste vara det, får sjukt mkt ögonkontakt från folk numer och det brukar aldrig hända såvida inte någon pratar med mig direkt
saker återgår nog till det normala till vintern igen eller senare på sommaren när folk fått utlopp för skiten
Pappbox:
Måste vara det, får sjukt mkt ögonkontakt från folk numer och det brukar aldrig hända såvida inte någon pratar med mig direkt
saker återgår nog till det normala till vintern igen eller senare på sommaren när folk fått utlopp för skiten
äsch, det här är det normala. vintern är bara ett olyckligt undantagstillstånd.
player one: äsch, det här är det normala. vintern är bara ett olyckligt undantagstillstånd.
känns påklistrat på något sätt, folk som egentligen inte tycker om varandra umgås och tydligen tycker om varandra
kanske bara är jag som är ovan vid att folk är så kärvänliga
frågan är om jag borde utnyttja det till fullo eller skita i det?
finns ju risken att jag trippar vilt och sen inte kan få samma "höga" känsla för sommaren är över...svårt läge
Pappbox:
känns påklistrat på något sätt, folk som egentligen inte tycker om varandra umgås och tydligen tycker om varandra
kanske bara är jag som är ovan vid att folk är så kärvänliga
frågan är om jag borde utnyttja det till fullo eller skita i det?
finns ju risken att jag trippar vilt och sen inte kan få samma "höga" känsla för sommaren är över...svårt läge
folk spelar inte, det är på riktigt. som jag sa, hormoner och självförstärkande beteenden. det är allt som mänsklig interaktion och känslor handlar om till en början. och ja, utnyttja. du och alla andra vinner på det.
player one: folk spelar inte, det är på riktigt. som jag sa, hormoner och självförstärkande beteenden. det är allt som mänsklig interaktion och känslor handlar om till en början. och ja, utnyttja. du och alla andra vinner på det.
Jag vettefan asså, folk är vääääldigt osociala och stängda i min erfarenhet eller folk och folk
tjejer är väldigt stängda, killar är väldigt öppna för alla förslag och anpassar man sig kan man blanda sig med vilken grupp killar som helst
t.o.m börjat lära mig arabiska för jag hänger med arabkillar (kommer använda detta senare med fast i annat syfte 😉 )
vintern är dock fortfarande bästa årstiden IMO
hur tar sig din sommar so far?
e ju bra evolutionellt sett fö rmannen
ska va 5 års skilnad för man o 3 års för kvinna
Pappbox:
Jag vettefan asså, folk är vääääldigt osociala och stängda i min erfarenhet eller folk och folk
tjejer är väldigt stängda, killar är väldigt öppna för alla förslag och anpassar man sig kan man blanda sig med vilken grupp killar som helst
t.o.m börjat lära mig arabiska för jag hänger med arabkillar (kommer använda detta senare med fast i annat syfte 😉 )
vintern är dock fortfarande bästa årstiden IMO
hur tar sig din sommar so far?
jag håller inte alls med om öppenhet relaterat till kön. matchar inte min erfarenhet. men jag håller helt med om användning av arabiska, mellanösterflickor är det nya svart (no pun intended).
min sommar? hängt en vecka eller så i anarkistsquat i köpenhamn, ska tillbaks en vända till sverige nu, sen ner till berlin och bo i tipis. så rätt jävla bra, antar jag.
player one: jag håller inte alls med om öppenhet relaterat till kön. matchar inte min erfarenhet. men jag håller helt med om användning av arabiska, mellanösterflickor är det nya svart (no pun intended).
Jag tänkte använda det på svenska tjejer iofs 😉 aldrig riktigt varit för utländska tjejer alls, vettefan varför egentligen men jag föredrar svenska (kaukasier?) tjejer och de faller som käglor för utländska killar så min plan är att välja sällskap noggrant så jag får bättre möjligheter men tveksam om det ger resultat egentligen.
player one: min sommar? hängt en vecka eller så i anarkistsquat i köpenhamn, ska tillbaks en vända till sverige nu, sen ner till berlin och bo i tipis. så rätt jävla bra, antar jag.
what the hell, vilka aktiviteter du sysselsätter dig med då
antar att du är ledig iaf då under sommaren från jobb?