Aviseringar
Rensa alla

attraherad av en 33åring, trodde aldrig att det skulle hända

Ämnesstartare

cuzIcan:

bra de, annars så overly-attached-girlfriend-knife.gif   

Blink 

mmm, tror jag nog^^

Hon är sjukt attraktiv!! Var småkär i henne förut Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

jaså, relevans???????????

det är relevant för att det gör skillnad liksom, som med denna 33åringen jag är attraherad av nu är helt annorlunda än när jag tkr att en annan 33åring helt enkelt är attraktiv 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Förlovade och grejer.

oj... jaja bara dem trivs med varandra så.... men han kmr ju knappast kunna få barn med henne iaf :/  

S3ON:

Hon är sjukt attraktiv!! Var småkär i henne förut Rodnar

jag vet! har också crushat på henne Rodnar vacker tjej 

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

oj... jaja bara dem trivs med varandra så.... men han kmr ju knappast kunna få barn med henne iaf :/  

jag vet! har också crushat på henne Rodnar vacker tjej 

enormt!! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: oj... jaja bara dem trivs med varandra så.... men han kmr ju knappast kunna få barn med henne iaf :/

Ja, det får man hoppas - som med alla par!
Ser inget fel i't dock. Om nu någon trodde det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ni är så jävla trångsynta. ålder är f.ö ett tal, om ni inte menar småbarn. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

hur orkar ni ens tänka i de banorna utan att spy ner er själva?

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ni är så jävla trångsynta. ålder är f.ö ett tal, om ni inte menar småbarn. 

så du skulle datea en 40åring utan att fundera mer på det? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

så du skulle datea en 40åring utan att fundera mer på det? 

det skrivs att alla tjejer under 25 är på ett visst sätt och andra saker. ni generaliserar fruktansvärt mycket och tror att allt är som i er lilla bubbla. dejtar inte öht, och jag funderar på åldern på de jag träffar oavsett hur gamla de är. allt är inte svart och vitt som ni tycks tro. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det skrivs att alla tjejer under 25 är på ett visst sätt och andra saker. ni generaliserar fruktansvärt mycket och tror att allt är som i er lilla bubbla. dejtar inte öht, och jag funderar på åldern på de jag träffar oavsett hur gamla de är. allt är inte svart och vitt som ni tycks tro. 

klart det inte är svart och vitt, finna alltid en gråzon det vet vi alla, jag skulle iaf börja fundera på vrf en kille på 30-40 år skulle vara intresserad av mig pga den sociala normen och allt det där som gör att vi generaliserar. finns ju liksom en grund till det 

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

klart det inte är svart och vitt, finna alltid en gråzon det vet vi alla, jag skulle iaf börja fundera på vrf en kille på 30-40 år skulle vara intresserad av mig pga den sociala normen och allt det där som gör att vi generaliserar. finns ju liksom en grund till det 

vad är grunden? du väljer själv. du är och de andra i tråden så inne på ert eget spår att ni glömmer att er uppfattning inte alltid stämmer och att alla människor inte är likadana. 

SvaraCitera

Gruvan:

Ursäkta, var tvungen Rodnar

HAHAHAHAH ÄLSKART tettitåtettite

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du är och de andra i tråden

Nu drog du väl ändå alla över en kam...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Nu drog du väl ändå alla över en kam...

skrev inte alla andra i tråden och menade inte heller alla i tråden

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad är grunden? du väljer själv. du är och de andra i tråden så inne på ert eget spår att ni glömmer att er uppfattning inte alltid stämmer och att alla människor inte är likadana. 

*väntar på att my dreams are here ska länka en expressen artikel* 

SvaraCitera