Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments

Ämnesstartare

Med eltejp

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Med eltejp

lol

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Med eltejp

fungerar det inte bättre med typ maskeringstejp elr silver tejp??

SvaraCitera
Ämnesstartare

blöjisen_92:

stina_i_blöja: Med eltejpfungerar det inte bättre med typ maskeringstejp elr silver tejp??

Det går bra det med

SvaraCitera

el tejp=guld!!!![bigsmile] använder de dagligen =) men till annat =(

SvaraCitera

Annars kan du ju alltid testa går ner i vikt pokemon86a [crazy] det finns folk som är så smala att dom passar barnblöjor, helt sjukt! man blir avundsjuk!

SvaraCitera

hejsan, jag älskar blöjor, använder mest drynites provade libero night comfort för nån vecka sen men dem var inte riktigt lika bra som drynites. Men dem känndes mer som ett par blöjor så det kanske blir dem i fortsättningen. Så är det nån här i forumet sombor i Östergötland och gillar blöjer så kan ni pma mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

klarreboy:

hejsan, jag älskar blöjor, använder mest drynites provade libero night comfort för nån vecka

Prova Tena flex de är sköna

SvaraCitera

stina_i_blöja:

Prova Tena flex de är sköna

Mm dom är vädligt sköna! [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej nej man kan inte kissa i en binda

SvaraCitera

hur får jag tag i tena flex då? och em fråga vad brukar ni göra i blöjan? Jag brukar bara kissa i den.

SvaraCitera

klarre: du kan alltid kolla på http://www.vuxshopen.nu , dom har lite olika blöjor

SvaraCitera

Oj en ny?

Hejhej Stina.

SvaraCitera

klarreboy:

hur får jag tag i tena flex då? och em fråga vad brukar ni göra i blöjan? Jag brukar bara kissa i den.

hmm det är nog vanligast! men ibland när man har möjlighet så braukar iaf ja passa på att göra både och

SvaraCitera

blöjan88:

klarreboy: hur får jag tag i tena flex då? och em fråga vad brukar ni göra i blöjan? Jag brukar bara kissa i den.

hmm det är nog vanligast! men ibland när man har möjlighet så braukar iaf ja passa på att göra både och

Ja det brukar vara samma här att man passar på. Men det skulle vara kull att riktigt göra ner säg någon gång.

SvaraCitera
latest comments