Aviseringar
Rensa alla

Buggrapporteringstråden

onlinelistan ser inte helt ok ut!

SvaraCitera

André Vifot Haas:

Har du hittat något tokigt på sajten?

när man får en notifiering måste man trycka på texten och inte på rutan för att något ska hända. tycker jag är lite omständigt och borde ändras

SvaraCitera
Lounge

ok här kommer lite grejer jag har märkt hittils

1. när man får en ny notifikation går det inte alltid att komma till citeringen genom att klicka på den, utan man måste leta upp den själv i forumet

2. när det står t.ex. "lounge har citerat dig i" följs det av trådens namn, medan när någon skrivit i ens tråd står det "lounge har skrivit i din tråd härärtrådensnamn" följt av början av inläggets text. kanske effektivare om man kunde se även början av citeringens text. hoppas jag var tillräckligt tydlig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme nedoj

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det vore trevligt om sökfunktionen listade de nyaste trådarna först. 

Tanken är att det ska gå att sortera, men det verkar inte funka just nu...

iddqd:

Om man klickar "Till sista inlägget" kommer man bara till sista sidan, inte till sista inlägget som på gamla goda tiden. 

Antecknat!

Blivande_japan:

ok, 1 bugg som kanske ngn redan nämnt: smileyjävlarna hamnar i början av varje inlägg

Antecknat!

penja:

vore skönt om man kunde bläddra bland sidorna i en tråd även längst upp. istället för att behöva ta sig igenom första sidan för att bläddra vidare. 

Det är på G!

SvaraCitera
penja

André Vifot Haas:  Det är på G!

fint!

en annan grej.. mina notifikationer verkar leva sitt eget liv. precis i början lyckades jag se att folk citerat mig. nu verkar det inte funka alls. kan inte gå till en citering via notifikationerna, utan måste via senastelistan gå in i tråden istället..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner att en knapp för att ta sig tillbaka till toppen av sidan skulle vara bra. Känns som om det är fler inlägg per sida nu och ja, tar lång tid att scrolla. Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Man kan inte byta kön. Antar att detta kränker många. Hoppas det. 

<3 *testar att citera* 

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

haha jag tryckte på citera men det tog inte med det du skrev

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inläggen verkar hamna i oordning ibland i vissa trådar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

haha jag tryckte på citera men det tog inte med det du skrev

Hepp lol 

Jag gillar mobilversioneb som fan!

SvaraCitera
Ämnesstartare

kinestecken överallt, är det tanken eller?

SvaraCitera
Rosa
 Rosa

den gamla UM loggan finns i stället för den nya på vissa sidor  🙂

SvaraCitera

Kanske ingen bugg utan mer ett tips eller förfrågan om att ni ska lägga till "övergrepp" när man går in bland frågor och svartjoffset. 

Och det går inte klicka in på expertpanelens profiler (jag hittar iaf inte hur man gör, tycker det ska vara lättare!)

Använder dator. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är dåligt att det inte finns flera ikoner där uppe, en för citeringar enbart tack! sjukt jobbigt att leta reda på citeringar om många trådar man bevakar skrivs i samtidigt osv.. Glad

SvaraCitera