Aviseringar
Rensa alla

Buggrapporteringstråden

Åtta

My dreams are her:

Ibland när jag klickar på skicka får jag meddelandet "Hoppsan nu har du kommit fel" har hänt både i Firefox 20 och IE10.

När du skapar en forumpost, -tråd eller något annat?

SvaraCitera

Åtta: När du skapar en forumpost, -tråd eller något annat?

Forumpost.

SvaraCitera
Ämnesstartare

när man går in på olika "taggar" så borde de hamna i "senast uppdaterad"-ordning direkt. Är jätterörigt nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

när man går in på olika "taggar" så borde de hamna i "senast uppdaterad"-ordning direkt. Är jätterörigt nu

Tryck där pilen pekar och tryck efter hur du vill ha det sorterat 🙂
2gt9mar.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Tryck där pilen pekar och tryck efter hur du vill ha det sorterat 🙂

ja, fast den funkar inte alltid. Därför jag föreslog att helt enkelt ha det så direkt. Varför ens ha det rörigt?

mvh får ont i magen när det är rörigt.

SvaraCitera

a6St4OV.jpg

Är detta en feature?  Det står nämligen så när jag försöker PM:a personer vars meddelanden jag, sedan UM 6.0, inte längre kan hitta i min inkorg.

Om det faktiskt är sant att dessa konversationer har raderats får jag väl bara gratulera er till ett utmärkt jobb. Gillar UM 6.0 mer och mer för varje dag som går. Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ja, fast den funkar inte alltid. Därför jag föreslog att helt enkelt ha det så direkt. Varför ens ha det rörigt?

mvh får ont i magen när det är rörigt.

Förstår inte heller varför det är så. Datumsortering borde självklart vara standard. Ska kolla upp det! Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

a6St4OV.jpg

Är detta en feature?  Det står nämligen så när jag försöker PM:a personer vars meddelanden jag, sedan UM 6.0, inte längre kan hitta i min inkorg.

Om det faktiskt är sant att dessa konversationer har raderats får jag väl bara gratulera er till ett utmärkt jobb. Gillar UM 6.0 mer och mer för varje dag som går. Tumme upp

Nej, de är inte raderade men har av någon dum anledning markerats som borttagna. Utvecklarna filar på en lösning. 

EDIT: Nu fick jag precis rapporter om att det är fixat. Funkar?

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Förstår inte heller varför det är så. Datumsortering borde självklart vara standard. Ska kolla upp det! Glad

Du är grym!

SvaraCitera

jag kan inte citera text i pollar

har opera

SvaraCitera

mitt första sparade pm är från swed_carl 

hoppas detta är en bugg </3

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag kan inte citera text i pollar

har opera

Just nu kan ingen det, oavsett webbläsare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det har nu lyst en röd etta i över ett dygn som påstår att jag är citerad av chibibbi i "hur mår du"-tråden. men det stämmer inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skärmklipp_3.PNG

Oordning i besökta listan ... 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Skärmklipp_3.PNG

Oordning i besökta listan ... 🙁

Men vafan. Det där fixades ju förra veckan! 🙁

glöm:

det har nu lyst en röd etta i över ett dygn som påstår att jag är citerad av chibibbi i "hur mår du"-tråden. men det stämmer inte.

Märkligt. Om du klickar på "Läs äldre notifikationer" och "Markera alla som lästa", ligger den fortfarande kvar då? 

SvaraCitera