Tycker det är otydligt att se om användare nyligen avreggat,
Går inte att se notifieringar i windowsphone.
My dreams are her:
Tycker det är otydligt att se om användare nyligen avreggat,
Japp, håller med. Det borde framgår tydligare.
NEMI:
Går inte att se notifieringar i windowsphone.
Kan du beskriva det lite mer detaljerat?
loggas ut en gång i timmen
har haft samma problem i perioder sedan nya um
Går ej att gå tillbaka till äldre meddelanden ju 🙁
Går ej att gå tillbaka till äldre meddelanden ju 🙁
Har ett inlägg i en tråd i mina notifikationer som inte försvinner hur många gånger jag än klickar på den.
André Vifot Haas: Var? Hur?
I PM, när jag ska bläddra tillbaka till äldre meddelanden så stannar den oavsett och kan bara läsa de 50 senaste i en konversation!
Testat klicka på krysset?
Jo, det lär väl fungera antar jag. Men varenda tråd jag skrivit i har det räckt med att jag klickat på notifikationen, och det har försvunnit 
Detta hände även nyss då jag skickade ett PM.
? har tydligen blockerat fast jag inte vill?
Edit; För att vara mer noggrann, det står att jag blockerat i pm fast jag inte alls gjort det, hur tar man bort det?
Shuzz:
? har tydligen blockerat fast jag inte vill?Edit; För att vara mer noggrann, det står att jag blockerat i pm fast jag inte alls gjort det, hur tar man bort det?

Hahaha.. Blev lite förvånad faktist.. Varför ska alla buggar börja uppstå just nu? Aldrig haft problem förut 
Hahaha.. Blev lite förvånad faktist.. Varför ska alla buggar börja uppstå just nu? Aldrig haft problem förut
Vet inte, konstigt är det iaf.
André Vifot Haas:
Kan du beskriva det lite mer detaljerat?
När jag i mobilversionen har en eller flera citeringar och trycker på notifieringssymbolen så går det inte att se vem som citerat mig i vilken tråd, utan länkas bara till " http://ungdomar.se/forum/# "
Lika gäller för PM. Men noten försvinner iaf när man hittat citeringen/ PMet.
Vet inte, konstigt är det iaf.
Borde ju finnas en funktion att ta bort blockering också.. Testade att göra detsamma på dig, skulle leta upp något sätt att ta bort den, men det fanns inte.. Så nu är du också blockad