Aviseringar
Rensa alla

DEN STORA BIL-TRÅDEN

gamla bilar skrämmer mig

SvaraCitera

SDSD:

ÅT HELVETE MED DEJ SJELV DIN JÄVLE KUKSUGARE

*dig själv
*jävla

SvaraCitera

hxiley:
gamla bilar skrämmer mig

Gamla bilar är ju charmiga 

SvaraCitera

Asstriid:

Gamla bilar är ju charmiga 

jag var på npt bilrace med gamla bilar och jag mådde sämst

SvaraCitera

hxiley: gamla bilar skrämmer mig

Asstriid: Gamla bilar är ju charmiga

hxiley: jag var på npt bilrace med gamla bilar och jag mådde sämst

Gamla bilar är njutningsobjekt.   Mycket glad

stoner-bil11.jpg

SvaraCitera

stoner:

Gamla bilar är njutningsobjekt.   Mycket glad

stoner-bil11.jpg

Du är sjuk i huvudet 

SvaraCitera

More like this: 

DAF_66_23_%281976%29_25-FL-29_pic1.JPG

Skulle döda för en sån Glad

SvaraCitera

Asstriid: More like this:

Skulle döda för en sån Glad

Vad sägs om den här? Kanske den här skulle passa? Det är faktiskt en BMW - en BMW ISETTA av årsmodell 1959.  Mycket glad  Tumme upp

stoner-bil12.jpg

stoner-bil13.jpg

SvaraCitera

Det vore roligt att hitta ett vrak men som ändå vore helt kördugligt och funktionellt. Är den gammal nog är det ju bara bensin och trafikförsäkring man behöver betala då den både är skattebefriad och besiktningsbefriad. Undrar vad polisen skulle säga om man kom körandes i en bil som denna?

Vad-sager-bilbesiktningen-om-rost-1024x6

SvaraCitera

upprop > BRÄNN KORANEN: bara bensin och trafikförsäkring man behöver betala

Bara och baraMycket glad

SvaraCitera

upprop > BRÄNN KORANEN:
Det vore roligt att hitta ett vrak men som ändå vore helt kördugligt och funktionellt. Är den gammal nog är det ju bara bensin och trafikförsäkring man behöver betala då den både är skattebefriad och besiktningsbefriad. Undrar vad polisen skulle säga om man kom körandes i en bil som denna?

Vad-sager-bilbesiktningen-om-rost-1024x6

shit va roligt 

SvaraCitera

youngvobb:

shit va roligt 

Du dissade mig precis för att jag gillar rost, sen helt plötsligt är det en rolig idé

SvaraCitera

sgt.sunshine:

Du dissade mig precis för att jag gillar rost, sen helt plötsligt är det en rolig idé

vad gaggar du om

SvaraCitera

sgt.sunshine:

Bara och baraMycket glad

Skriver man bilen på mamma eller pappa så blir väl antagligen trafikförsäkringen bara några hundralappar per år. Men visst, det vansinniga priset på drivmedel idag är ju nästan löjligt högt. Ännu läjligare är det att merparten av andra EU-länder har ÄNNU högre bensin- och dieselpriser.   Ledsen

SvaraCitera

youngvobb:

shit va roligt 

Det har ju nästan blivit en trend att bilen ska se jävligt rostig och skabbig ut men lyfter man på huven så är det skinande blankt och det sitter en monstermotor monterad i bilen. Har sett bilar som penslar på någon vätska på lacken just för att den ska se matt och även se ut som rostfläckar.
Trenden med trasiga och slitna jeans som medvetet klipps sönder börjar sprida sig till bilar.  Mycket gladMycket gladMycket glad

SvaraCitera