MaximusPrime:
Titlen är lite knasig, men de pratar om varför dem kommer att rösta på Trump.
Att Trumps framgångar bygger på vita sydstatsbor som är rädda för etnisk rensning är dock en väldigt väldigt förenklad förklaring.
Niklas:
Att Drumpfs framgångar bygger på vita sydstatsbor som är rädda för etnisk rensning är dock en väldigt väldigt förenklad förklaring.
Det har du rätt i.
MaximusPrime:
Tycker att det som säger mer om kvinnorna i videon än om Sanders.
Hade han haft stake hade han fått dem bortförda eller åtminstone stått på sig så att de fått prata efter han var klar med sitt. Att han ens stödjer black lives matter rörelsen säger också en del om honom för övrigt.
Anonym001: Obama är det bästa som hänt USA på länge
Varför? Han är inte bättre en de andra uppköpta politikerna.
presidente:
Varför? Han är inte bättre en de andra uppköpta politikerna.
Till skillnad från de andra gör han det han faktiskt säger att han ska göra. Dessutom har han varit den enda hittills som tänkt på folkets bästa.
Anonym001:
Till skillnad från de andra gör han det han faktiskt säger att han ska göra. Dessutom har han varit den enda hittills som tänkt på folkets bästa.
Han säger att US borde döda civila i Syrien, terroristers familjer och bygga en mur mellan US och Mexico. Sanders tänker också på folkets bästa.
Anonym001: Dessutom har han varit den enda hittills som tänkt på folkets bästa.
är det därför han stödjer TTP/TTIP?
Smilen:
Utveckla!
Trans-Pacific Partnership/Transatlantic Trade and Investment Partnership
går i princip ut på att säga upp Europeiska, nordamerikanska och östasiatiska nationernas självbestämmande för att gagna multinationella storföretag.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Transatlantiskt_partnerskap_f%C3%B6r_handel_och_investeringar
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trans-Pacific_Partnership
om man nu bryr sig om folket så tycker jag det är konstigt om man inte vill utvisa de illegala invandrarna. de är ju dem som ligger bakom att lönerna är så låga för många jobb i USA. det går ju ut över de unga.

Kalle97:
Bra, han står emot den amerikanska eliten och är inte "köpt" som t.ex. Hillary Clinton
Det går väl knappast att förhindra i USA, han är ofrivilligt "köpt".
Anonym001: Obama är det bästa som hänt USA på länge och enligt mig påminner Donald Trump väldigt mycket om Bush vilket därav ledde till 9/11
Du menar samma Obama som fortsatte Bushs politik och bröt mot praktiskt taget alla sina vallöften i valet 2008? Och hur ledde Bush till 9/11?
Anonym001: De metoder han använder påminner om Hitlers.
Vilka metoder då exakt?
Anonym001: Om Trump blir president ökar sannolikheten för ett tredje världskrig rätt så rejält kan jag tänka mig
Haha. Jo för att alla tidigare amerikanska presidenter har ju varit såna pacifister.
Anonym001: han vill bara sätta en massa murar runt om för att skydda alla amerikaner mot icke- amerikaner.
Du är medveten om att USA har ett jättestort problem med illegal invandring från Mexiko?